Rekommenderar även att spraja ner hela motorn inuti kåpan med 5.56, min motor är från 70talet. Den ser precis lika ny ut innanför kåpan som den gjorde ny på grund av att han som ägde den före mig gjorde så direkt när han köpte den. Inget rost eller oxid så långt ögat kan nå.
Går som en klocka, fast kåpan ser ut som ett ruttet äpple. Men de är antagligen därför jag fått behålla min kåpa och motor från tjuvar
Impeller är dessutom supereasy att byta själv, 1.6 tusen är lättförtjänta pengar på service ställen.. Lika så oljan i riggen (Om de nu är den du snackar om) brukar göra de nästan två gånger om året. Mest för att vara på den säkra sidan.
De som tar längst tid är att vänta på att oljan ska rinna ut.
Går som en klocka, fast kåpan ser ut som ett ruttet äpple. Men de är antagligen därför jag fått behålla min kåpa och motor från tjuvar
Impeller är dessutom supereasy att byta själv, 1.6 tusen är lättförtjänta pengar på service ställen.. Lika så oljan i riggen (Om de nu är den du snackar om) brukar göra de nästan två gånger om året. Mest för att vara på den säkra sidan.
De som tar längst tid är att vänta på att oljan ska rinna ut.
Kommentera