Längd rorkult? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Längd rorkult?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Längd rorkult?

Hej,

Skulle gärna vilja ha hjälp att få in lite information ang längden på olika rorkultsalternativ. Det jag undrar är helt enkelt hur långt det är till framkant gasreglaget/handtaget samt växelspaken på yamaha vanlig och multifunktion, nya suzuki df25, Honda och mercury. Främst yamaha och suzuki. Mät gärna från framkant på motorfästet(i bygeln så att säga där klämmorna sitter) samt även hur brett motorfästet är. Jag är ute efter en 25-30 hk motor.

Ta gärna med en tumstock till mässan eller mät på er egna motor. Andra storlekar och årsmodeller är också intressant.

Tack på förhand!

Hej
    Jag har fått prängskissen på nya Suzukin, där har modell utan powetrim längden 548mm & med PT 517 mätt från bakkant av akterspegelfästet. Inte vad jag hoppats på iallafall. Mitt byte lutar åt Yamaha eller nygamla Tohatsu.

Ursprungligen postat av Mink! Visa inlägg
    Hej,

Skulle gärna vilja ha hjälp att få in lite information ang längden på olika rorkultsalternativ. Det jag undrar är helt enkelt hur långt det är till framkant gasreglaget/handtaget samt växelspaken på yamaha vanlig och multifunktion, nya suzuki df25, Honda och mercury. Främst yamaha och suzuki. Mät gärna från framkant på motorfästet(i bygeln så att säga där klämmorna sitter) samt även hur brett motorfästet är. Jag är ute efter en 25-30 hk motor.

Ta gärna med en tumstock till mässan eller mät på er egna motor. Andra storlekar och årsmodeller är också intressant.

Tack på förhand!

Kommentera

Tack för info!

Jag hade gärna velat veta vad yamaha har för längder.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
      14 svar
      1 935 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Karlmagnus  
      Startad av Silver Fang, 2024-04-28, 11:02