klart
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inga svar på offertförfrågan motor och båt
Collapse
X
-
Jag förstår inte riktigt problemet!
Om firmorna inte vill sälja som i flertalet av dessa fall verkar vara fallet så.....................................:
Seriöst, varför gnälla om ett antal båtnasare istället för att faktiskt kontakta de firmor som är seriösa?
Märks ju ganska snart i kontakten om försäljarna är seriösa eller inte....
Kommentera
-
Har läst en del av denna tråd bara, men en fråga som dök upp direkt i mitt huvud var "vilka andra prylar säljer dessa firmor ?"
Jag menar, om man mailar en ferrari butik om en fiat 500, så skulle jag om jag var säljare, sålla bort fiat mailet ganska fort, dessa lever på försäljningen.
Bara en tanke !FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös
Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/
Kommentera
-
Jag ska köpa ny båt nästa år så ja ringde mojo boats, blev ombed att maila robert och det gjorde jag. Timme senare fick jag offert tillbaka. Super service.
Min lokala båförsäljare ska börja sälja tracker nu och dom fick nys om mitt planerade båt köp.
Förra veckan var det tema kväll vertikalfiake där med albin shargi som gäst och genast dök dom på mig med frågor om vilken model och tillbehör jag ville ha.
Jävla entusiasm om du frågar mig. Sälj vilja.
Sånt gillar jag.
Så nu behöver jag bara åka 4 mil för å köpa båt istället för 40.
Upplevde även en riktigt fin service när jag köpte min första båt (linder) säljarn var super trevlig och man märkte på han att han verkligen ville sälja.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av gös ingvar Visa inläggJag ska köpa ny båt nästa år så ja ringde mojo boats, blev ombed att maila robert och det gjorde jag. Timme senare fick jag offert tillbaka. Super service.
Min lokala båförsäljare ska börja sälja tracker nu och dom fick nys om mitt planerade båt köp.
Förra veckan var det tema kväll vertikalfiake där med albin shargi som gäst och genast dök dom på mig med frågor om vilken model och tillbehör jag ville ha.
Jävla entusiasm om du frågar mig. Sälj vilja.
Sånt gillar jag.
Så nu behöver jag bara åka 4 mil för å köpa båt istället för 40.
Upplevde även en riktigt fin service när jag köpte min första båt (linder) säljarn var super trevlig och man märkte på han att han verkligen ville sälja.Alumacraft så klart!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av gös ingvar Visa inlägg
Så nu behöver jag bara åka 4 mil för å köpa båt istället för 40.Sluta snacka, ut o fiska..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team T Visa inläggSäg inte att Albin lockats över till Tracker redan?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mcben Visa inläggVilken firma är det som ska börja sälja Tracker? Bor ju i Borås så det blir ju lite närmare för mig med. Antar att det är skene järn, men ställer frågan ändå.
Kommentera
-
starta en egen tråd då, detta var INTE problemet i denna tråd....
Ursprungligen postat av Peter Westin Visa inläggProblemet är att det inte finns någon som kan levera det man vill ha och när man väl hittar en, Quintrex som detta fallet och diskussionen handlar om. och dom lovar och ska vara så seriösa som dom utger sig för att vara. Ska jag köpa en båt så köper jag en båt för mitt behov, inte för någon annas behov
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Wallepalle1Hej
Har problem med min Yamaha båtmotor. Skulle ut i skärgården i midsommar men den resan...1 Foto-
Kanal: Motorer
2024-06-25, 09:24 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
|
14 svar
1 879 visningar
0 gillar
|