Ursprungligen postat av Plauwt
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bitter på Mercury!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Exxet Visa inläggINTE i MOTORN, i BÅTEN ska du kolla. slangen från tank till MOTOR.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Plauwt Visa inläggJag var ute med farsan idag på Varpen och vertikalade. Fick en i båten och 5-6 hugg. Hoppas du inte blir nå avundsjuk. Ps. motorn gick bra. D.s! Hälsningar EPfiske.se!
I morn bitti ska de kolla på motorn så vill sig allt väl kommer storgösarna få känna på mitt vrede resten av dagen och på tisdag. Ska nog köpa lite skumpa och inviga båten också för att slippa mer otur
Med lite tur kan jag rapportera vad problemet är med motorn i morgon..Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).
Kommentera
-
Av oss två så tror jag nog att du drar det längsta strået gällande gösfiske! Släng upp en kommentar på EPfiske på facebook så jag får se hur det går.. En annan drar till uppsala och firar sista april.. MITT I GÖSFISKET! herregudsigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Plauwt Visa inläggAv oss två så tror jag nog att du drar det längsta strået gällande gösfiske! Släng upp en kommentar på EPfiske på facebook så jag får se hur det går.. En annan drar till uppsala och firar sista april.. MITT I GÖSFISKET! herregud
Får motorn klartecken i morgon så rapporterar jag från fisket, min tur att göra dig avundsjuk nu Vi får fixa någon gemensam fisketur efter 1:a juni när jag blir fiskare på heltid!Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).
Kommentera
-
Javisst! Inte dör man väl av det? Och framförallt när det ska bli kanonväder imorgon! Självklart! Du får väl lura ut mig i nyfinbåten din och visa mig några hotspots! ;Dsigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland
Kommentera
-
Va fan Sören....har du investerat!?
Det är ganska normalt att första servicen är efter en kort tid. Motorerna är inställda för inkörning och behövs justeras om. Även olja och div. behövs bytas ganska snart.
Om jag inte helt missminner mig fick farsan åka på service efter tio timmar med sin Suzuki.
Mvh Micke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kassoren Visa inläggSmyger in en fråga. Köpte också en ny Mercury och säljaren kräver service efter 20timar gång tid. Någon som har synpunkter på detta ?
Kommentera
-
Utan att kunna nåt så funderar jag på om man får problem med bensintillförseln så borde den väl misstända lite innan den stannar samt att den inte borde gå att få igång direkt förrän nytt bränsle kommit fram kanske?
Om den bara tvärdör och går att starta direkt, kan det vara nåt elektriskt typ glapp i nån dödarkontakt eller annan kontakt?Ola
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Wallepalle1Hej
Har problem med min Yamaha båtmotor. Skulle ut i skärgården i midsommar men den resan...1 Foto-
Kanal: Motorer
2024-06-25, 09:24 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
|
14 svar
1 846 visningar
0 gillar
|