6hk Yamaha dör vid hög gas - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

6hk Yamaha dör vid hög gas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av sold Visa inlägg
    1-2mån gammal motor känns inte som man skall behöva skruva på den. Åk dit du köpte den å be dem hjälpa dig. Hade jag iallafall gjort! Lycka till!
    Håller med, och jag kanske är en sur jävel, men på en så ny motor hade jag krävt att de kollar på den omgående, och inte om 2v, de skulle helt enkelt få jobba över eller vad de vill, bara de löser det. En ny motor är inte gratis direkt, och förlorad fisketid är jävligt dyrt det med.
    Hoppas de löser de snabbt.

Kommentera

Har ingen tendens att börja mecka själv med den då kan det fan sluta vart som helst! hade mer varit kul att veta om någon visste vad som kunde inträffat osv.

Kommer att köra och lämna in den samt eventuellt fixa tidigare service tid som någon föreslog men är ganska svårt att få tag på dem nu under påskhelgen och på grund av det så frågade jag er här på fiskesnack!

Tack för alla svar!
      Slår man yxan i båtan, får man ro som fan!

Kommentera

Jag skulle åka till försäljningsstället direkt på tisdag och lämna in motorn. Skulle inte acceptera att vänta två v på att få motorn fixad.
        //C
        http://sportfisher.se

Kommentera

Två veckors väntetid är inte så himla farligt, lämnade själv in en Opelbakaxel för renovering för fem veckor sedan och har ännu inte fått tillbaka den. Men vad gör man när kunniga bakaxelreparatörer inte växer på träd.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jester Burk II Visa inlägg
            Två veckors väntetid är inte så himla farligt, lämnade själv in en Opelbakaxel för renovering för fem veckor sedan och har ännu inte fått tillbaka den. Men vad gör man när kunniga bakaxelreparatörer inte växer på träd.
            Köper en Volvo ! Låter som du har en gammal Omega, med standardraset, bakaxel.
            Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Tack för tipset, men även om jag bor på landet så vill jag inte ha en traktor.:-) Dessutom tror jag inte att volvomekarna här är ett dugg bättre då alla kör framhjulsdrivet. Det är inte en Omega-axel, ja förutom diffbromsen då, axeln är ett hopkok av Rekord TD axelhus med Omega diffbroms som ska sitta i en Commodore(invecklat eller?).

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
              14 svar
              1 875 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Karlmagnus  
              Startad av Klant84, 2024-01-29, 09:58