Ekolod till Vertikal fiske? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ekolod till Vertikal fiske?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Någon som vet om det funkar att dra hem ett Elite x5 ifrån UK utan problem? Torde väll vara samma mjukvara där som här. Vet att jag läst lite om det förr men inte hittat något om det blivit några ändringar med det i samband med allt larv i USA eller inte. Så vet någon om det garanterat funkar? Eller om det även funkat från USA? Kanske bara är dessa ekolod med GPS som fått sig spärren?

Kommentera

• Elite 5X funkar till 200% säkerhet här hemma om du köper det från UK (säkerligen från US också).
      Jag har köpt hem 2st själv till mig och polaren från UK och de funkar klockrent med svenska menyer och allt !

Kommentera

• Ursprungligen postat av HenkeW Visa inlägg
        Elite 5X funkar till 200% säkerhet här hemma om du köper det från UK (säkerligen från US också).
        Jag har köpt hem 2st själv till mig och polaren från UK och de funkar klockrent med svenska menyer och allt !
        Låter fint! Hur mycket sparade du/ni när ni köpte från UK då?

Kommentera

• Att köpa Lowrance GPS från USA skulle jag tro idag kräver att man läser på, sökord "Lowrance geofencing" eller liknande, dock från England inga problem vad jag vet iaf, grejor avsedda för Europa till skillnad från USA köpta grejor, rena ekolod fungerar nog men man bör vara uppmärksam även där om de erbjuder meter/celsius samt svenskt språk, ingen aning själv längre, äldre grejor var inget problem men kanske nyare, kolla noggrannt innan köp från USA iaf
          I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

• Köpa från England, visst blir det billigare iofs, dock på lågprisgrejor desto mindre blir skillnaden...
            Kom ihåg, kan vara så att du måste skicka till England om nåt går fel under garanti, iofs inget problem men din engelska bör matcha då, värt att hålla i minnet när det gäller kanske en tusenlapp eller mindre jämfört med lokalt köp.
            I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

• Tog och beställde här hemma istället! Vart ett Elite x5 samt en Minn kota Traxxi 55a.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
              1 020 svar
              127 790 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Team Colibri  
              Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17