Ingen har som har tagit några bilder så man kan se hur fiskar ser ut på lodet istället för allt sjögräs som finns på alla demo filmer?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ekolod - Lowrance DSI DownScan Imaging
Collapse
X
-
man kanske bara ser gräs och annat jäkelskap och ingen vill erkänna att de gått på en mina...
Tror inte det egentligen men det vore onekligen kul att se hur fisk ser ut på det lodet...
får väl kanske köpa mig ett....Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Falken Visa inläggIngen har som har tagit några bilder så man kan se hur fiskar ser ut på lodet istället för allt sjögräs som finns på alla demo filmer?
Hur svårt kan det vara att knäppa en bild med mobilen på en schysst "DSIbåge, klump" och lägga upp här?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gösakungen Visa inläggVarje gång den frågan kommer upp så blir det knäpptyst :-)
Hur svårt kan det vara att knäppa en bild med mobilen på en schysst "DSIbåge, klump" och lägga upp här?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Falken Visa inläggexakt!! Man börjar ju undra hur bra bilderna kan bli egentligen, för jag har letat lite på youtube också hitter även där bara Demo filmer för det mesta.
Kommentera
-
Ja man börjar ju undra, speciellt när till och med folk här ibland oss berättar hur otroligt bra och detaljerat det är.
Men aldrig någon bild eller något filmklipp, det enda som finns att se är företagens egna videos och "oberoende" tester av folk som tjänar pengar på att sälja produkterna. Alltså inte alls oberoende och verkligen inte pålitligt.
3000+ kronor är skitmycket för många av oss, och OM det är så bra som vissa påstår så kan det kanske vara värt att spara ihop till i ett halvår men eftersom det aldrig visas i videos gjorda av riktiga människor (som inte har något att tjäna på det) så vågar man ju inte ens tänka tanken på att köpa ett.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LazziLax Visa inläggÅkte i går för skojs skull över ett fiske nät,följde den boj till boj,helt otroligt vilken upplösning DSI har,såg nätet klart och tydligt såg även att det troligen satt 3 gösar i nätet,konturerna av gös stämde bättre än att det skulle vara gädda.
Kommentera
-
Beställde ett från RedCar Electronics förra veckan och enligt FedEx så ska det dyka upp idag. Så snart jag fått det monterat (antagligen under midsommarhelgen) ska jag skicka upp lite bilder och reflektioner.
Webb - www.teamtrogdor.se
Blogg - blog.teamtrogdor.se
Facebook - www.facebook.com/TeamTrogdor
Twitter - www.twitter.com/TeamTrogdor
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mikl22Hej!
Jag har precis skaffat mitt första ekolod till en båt jag tagit över från min far, ett begagnat...5 Foton-
Kanal: Elektronik
2024-07-14, 19:30 -
-
Svar till Lowrance elite ti9-2 problemav Mikl22Tack för svaren!
Jag höjde positionen på givaren ungefär 1cm och sen gjorde jag om elen under...1 Foto-
2024-07-15, 21:06 -
-
av Jocke12458Har en frontmonterad Motorguide xi5 som funkat felfritt i 2 år. Första turen i år var motorn helt stendöd,...1 Foto
-
2024-04-26, 06:02 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
|
1 020 svar
127 694 visningar
0 gillar