Här är fem olika fiskerelaterade appar med nedladdningslänkar, kanske kan vara användbart för någon.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Båt & fiskerelaterade appar för Iphone??
Collapse
X
-
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
-
Passa på att ladda ner Fishing Kings gratis idag betalversionen alltså!! Ons Apple har Julkampanj http://macworld.idg.se/2.1038/1.3613...-fishing-kings måste tankas ner via Itunes pga filstorleken!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Terrasalmo Visa inläggJag håller just nu på att ta fram en app, tillsammans med några kompisar för sportfiskare. Det kommer att bli en app där information om fångade fiskar sparas, så som längd, vikt, art, fångtsplats, väder, bete mm. Den kommer förhoppningsvis att vara klar inom en månad. Vi har fokuserat på att göra en app som vi själva vill ha, en som är lätt att använda med frusna fiskefingrar och som finns på svenska. Dessutom kommer det att finnas en hemsida för denna app där man kan välja att publicera sina fångster. Det blir en sida med statistik, till exempel, över fångade gäddor i Sverige under April månad. Även plaster där fisken fångades kan visas (Om den som har appen vill dela med sig av det)... Jag säger till när den är klar så hoppas jag att fler kommer att tycka den är användbar.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av grilja Visa inläggÄr det någon som vet om man kan få detta program att funka på HTC ( aneroid lurar ) utan att man måste använda sig utav app marketen? Denna market finns ju ännu inte i Sverige tyvärr...
Det finns en lista på vilka lurar det funkar på.
Edit ny lista:
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy Tablet
Acer Liquid
HTC Desire
HTC Dream
HTC Hero
HTC Incredible
HTC Tattoo
Motorola Droid
Nexus One
Xperia x10
*Operating system required: 1.6 or >
Laddade hem det omgående! =)Senast ändrad av EsoxToni; 2011-01-26, 15:05.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mallis Visa inläggHar ni appen klar än? Vad heter den isf? Mycket intressant
Kommentera
-
NUUUU... Vilken tid det ska ta att göra appar (När man vill fiska också). Appen heter Fishmember och finns att ladda hem nu. En varning dock... Fiskade Havsöring på Österlen i helgen och provkörde appen. Första fisken, inga problem. Tyvärr en ganska sliten fisk som inte var så vacker. Andra fisken var en superfin blänkare... Efter att jag tagit kort och släppt tillbaka fisken så händer det. Telefonen ligger i vattnet mellan fötterna. Gissa om jag är glad över att den första fångsten han sparas på servern i alla fall :-).
Kommentera
-
Ursprungligen postat av EsoxToni Visa inläggKollade precis och nu finns nordiska Navionics till Android med.
Det finns en lista på vilka lurar det funkar på.
Edit ny lista:
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy Tablet
Acer Liquid
HTC Desire
HTC Dream
HTC Hero
HTC Incredible
HTC Tattoo
Motorola Droid
Nexus One
Xperia x10
*Operating system required: 1.6 or >
Laddade hem det omgående! =)
Uppdateringar kommer ofta också vilket är fint.
Kommentera
-
Låter bra det och visst tar det tid, alltid längre än man tror med såna saker datorer är bra men det är inte alltid som det går fortare med desssa ibland är det tvärsom och man blir galen på dem ;-(
Låter smart med serverbackup via appen utgår ifrån att det sköts automatisk när man sparar på mobilen?!
Se det från den ljusa sidan nu har Du fullgod anledning och köpa en ny lur ;-)
Grattis till både Appen och öringarna ;-)
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mikl22Hej!
Jag har precis skaffat mitt första ekolod till en båt jag tagit över från min far, ett begagnat...5 Foton-
Kanal: Elektronik
2024-07-14, 19:30 -
-
Svar till Lowrance elite ti9-2 problemav Mikl22Tack för svaren!
Jag höjde positionen på givaren ungefär 1cm och sen gjorde jag om elen under...1 Foto-
2024-07-15, 21:06 -
-
av Jocke12458Har en frontmonterad Motorguide xi5 som funkat felfritt i 2 år. Första turen i år var motorn helt stendöd,...1 Foto
-
2024-04-26, 06:02 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
|
1 020 svar
127 705 visningar
0 gillar