vill ha lite råd! fiskar endast i i insjöar! och skulel vilja ha så man kan markera grund osv.
budget är 6000kr!
dessa har jag kollat på!
ett garmin 421
ett Eagle Cuda 350 i
Eagle FishElite 642C iGPS
Eagle FishElite 640C
Eagle SeaCharter 642C DF iGPS
är grön på detta ämnet!
vill bara kunna lägga till markeringar på gps så man hittar tillbaka och kanske kunna se hur man åkt under en tur och föra över till datorn! sjökorten verkar inte täcka upp ovanför värnen i skogarna! så det blir itne att köpa till sjökort!
sist men inte minst strömförbrukning? klarar jag mig med ett 12 volts batteri efter en tur på sjön så jag kan starta motorn sen? vill ju inte att gps/ekolodet drar ur hela batteriet! kör med en liten motor brevid den stora 2-taktarn!
väldigt tacksam för svar!
budget är 6000kr!
dessa har jag kollat på!
ett garmin 421
ett Eagle Cuda 350 i
Eagle FishElite 642C iGPS
Eagle FishElite 640C
Eagle SeaCharter 642C DF iGPS
är grön på detta ämnet!
vill bara kunna lägga till markeringar på gps så man hittar tillbaka och kanske kunna se hur man åkt under en tur och föra över till datorn! sjökorten verkar inte täcka upp ovanför värnen i skogarna! så det blir itne att köpa till sjökort!
sist men inte minst strömförbrukning? klarar jag mig med ett 12 volts batteri efter en tur på sjön så jag kan starta motorn sen? vill ju inte att gps/ekolodet drar ur hela batteriet! kör med en liten motor brevid den stora 2-taktarn!
väldigt tacksam för svar!
Kommentera