???Navplanner??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

???Navplanner???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ???Navplanner???

Hej jag har köpt en navplanner som jag har installerat i min dator men jag får ingen ordning på s----n, har varit i kontakt med generalagenten tyvärr antingen är jag dum eller så är det nåt annat fel. Kan någon hjälpa mej med svenskbeskrivning
    I båten har jag Lowrance

mvh
    vaktis:

Ursprungligen postat av vaktis Visa inlägg
    Hej jag har köpt en navplanner som jag har installerat i min dator men jag får ingen ordning på s----n, har varit i kontakt med generalagenten tyvärr antingen är jag dum eller så är det nåt annat fel. Kan någon hjälpa mej med svenskbeskrivning
    I båten har jag Lowrance

mvh
    vaktis:
    Inte är det dumhet utan något annat, skaffade också Navplanner till min HDS 10.a men får det inte att funka, det går fint att lägga rutter i datorn och spara men är omöjligt att hitta dem i plottern så det går inte att läsa in rutterna i plottern.

Pratade med Sportmanship och fick veta att man ska gå in i importera menyn i plotten vilket jag tredan hade räknat ut och testat, men det funkade inte ändå så nu har jag lagt undan det och lägger upp allt direkt i plottern går mycket fortare så pga allt trassel med Navplanner.

Kommentera

Är ni inte nöjda och belåtna med programvaran se till att utgivaren får det att funka eller begär pengarna tillbaka helt enkelt!
      Skulle aldrig släppa något sådant själv dyrt köpta grejor ska funka eller pengarna tillbaka.
      Mej veterligt är det ett skitprogram men detta har jag läst mej till på nätet ni är inte de enda som är missnöjda. lycka till
      I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av vaktis Visa inlägg
        Hej jag har köpt en navplanner som jag har installerat i min dator men jag får ingen ordning på s----n, har varit i kontakt med generalagenten tyvärr antingen är jag dum eller så är det nåt annat fel. Kan någon hjälpa mej med svenskbeskrivning.

I båten har jag Lowrance

mvh
        vaktis:
        Hej Rospigg o TamTam, Det var skönt o höra att de inte var mej de var fel på de trodde jag egentligen inte heller men man har ju rätt o bli förbannad för grejerna var ju inte gratis
        Men jag gör som du Rospigg jag kör direkt i plottern i stället

mvh
        vaktis

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
        1 020 svar
        127 774 visningar