Lowrance LMS-332C - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lowrance LMS-332C

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lowrance LMS-332C

Tjena Gubbar

Nu behöver jag ha lite hjälp... Har sedan länge haft ett Lowrance LMS-332C som jag är mycket nöjd med. Men jag har på något konstigt sätt fått fram en liten ruta när man visar djup alternativt karta/djup nere i högra hörnet. Rutan talar om vilken kordinat man befinner sig på och under kordinaterna så står djupet. Denna ruta är grymt irriternade och tar stor plats men jag vet inte hur man får bort den... Kolla bilden så vet ni vilken ruta jag menar om ni har den framme..

Snälla hjälp mig få bort den???

Rutan kommer ivägen när man väljer djupområde tex 2-20 meter då är det egentligen bara 2-15 meter man ser genom att rutan skymmer dom 5 metrarna längst ner... om man kör med karta/djup
    Senast ändrad av McD; 2008-06-29, 20:52.
    mcdz.net - Fishing
    www.mcdz.net

Ursprungligen postat av McD Visa inlägg
    Tjena Gubbar

Nu behöver jag ha lite hjälp... Har sedan länge haft ett Lowrance LMS-332C som jag är mycket nöjd med. Men jag har på något konstigt sätt fått fram en liten ruta när man visar djup alternativt karta/djup nere i högra hörnet. Rutan talar om vilken kordinat man befinner sig på och under kordinaterna så står djupet. Denna ruta är grymt irriternade och tar stor plats men jag vet inte hur man får bort den... Kolla bilden så vet ni vilken ruta jag menar om ni har den framme..

Snälla hjälp mig få bort den???

Rutan kommer ivägen när man väljer djupområde tex 2-20 meter då är det egentligen bara 2-15 meter man ser genom att rutan skymmer dom 5 metrarna längst ner... om man kör med karta/djup
    Tjenare!

Det du har gjort är att du lagt in overlaydata.... Det du gör är att du går in i menyn och overlaydata och bockar av så visas inte texten längre.
    Mvh Anders

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
    1 020 svar
    127 789 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Team Colibri