Håller på att installera ny elektronik i båten och undrar om det går att koppla in AT på 9" hds live i aktern och sedan se AT på 12" hds live i fören via ethernet? Anledningen är att jag redan dragit ethernet kabeln från för till akter och det kommer nu vara mycket enklare att dra kabeln från AT modulen till aktern, fast jag troligen kommer till 99% använda mig av AT i fören.
Tänker sätta en separat brytare till AT också, kan man då sätta + direkt till batteriet och sedan koppla den gula från batteriet via en brytare till AT, eller är det bättre att sätta både + och gul via brytaren?
Känns som jag har letat igenom hela internet nu utan att hitta vad jag söker, kan vara så att jag är en urusel googlare.
Tänker sätta en separat brytare till AT också, kan man då sätta + direkt till batteriet och sedan koppla den gula från batteriet via en brytare till AT, eller är det bättre att sätta både + och gul via brytaren?
Känns som jag har letat igenom hela internet nu utan att hitta vad jag söker, kan vara så att jag är en urusel googlare.
Kommentera