HDS 12 live sammankoppling Motorguide Ix 5? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HDS 12 live sammankoppling Motorguide Ix 5?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• HDS 12 live sammankoppling Motorguide Ix 5?

Hej får inte rätt på sammankopplingen melllan Hds 12 o motorguide xI5,när. Jag går in i
    enhetslistan på lodet så kommer det upp att 4 Mtgd grejor är aktiva ,compass,GPS,Rudder feedback,trolling gateway.
    Sen när jag startar Trolling i sidovyn så kommer det ingen autopilot dator o ett stort frågetecken i den displayen.
    Detta problemet hade jag inte när jag hade hds7 gen 3 ,då fungera det direkt.Den känner ju inte av elmotorn,
    men den finns ju med i enhetslistan på mena 2000 ,och den går o köra som vanligt med fjärren.
    Vill ju kunna rita upp och köra efter det även på denna .Vad kan vara felet?

Hvis din Xi5 er fra samme tid som HDS Gen 3, så må den sannsynligvis oppdateres. Les dette NØYE, og sjekk mot din motors serienummer : https://www.motorguide.com/us/en/own...e-updates.html
    Team Colibri

Kommentera

Jag har laddat ner uppdateringarna till ett sd kort ,får prova att uppdatera den i helgen har inte båten hemma.
      Tack så länge

Kommentera

Ja ringde till Thermoprodukters support och fick råd hur jag skulle prova att göra och efter det så fungera det direkt.
        Fråga är nu om jag skall prova och uppdatera det till ny programvara ,va gör det för nytta att uppdatera när det fungerar nu

Kommentera

Som nevnt MÅ du lese instruksjonene nøye, og sjekke serienummeret på din motor før eventuell oppdatering. Hvis alt fungerer er sannsynligvis ikke din motor på listen som må oppdateres.
          Team Colibri

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
          1 020 svar
          127 734 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Team Colibri