Hej alla! Går i tankarna att köpa mig en GPS spårsändare tracker och montera på min båt. Är trött på påhälsningar, flera båtar som blir stulna på det området. Tänktte det är bäst att ta tag i detta innan det händer. jag har bara en vanlig liten plasteka med mindre utombordare. Men folk vet inte vad som är ditt eller mitt tyvärr.
Har kikat lite på dessa trackers C Pod Mini och Maxi Tracker, dom skiljer ju sig lite i alla fall. Nån som har erfarenhet kring dessa eller nån annan i samma prisklass typ 1000 lappen. Vad är nackdelar och fördelar förstår jag juh men finns det nackdelar mer än batteri tiden när man använder båten? Enligt beskrivningen på C pod mini så slår den av s.k larmet när man kommer i närheten av båden med sin egen mobil där appen är installerad i. Skönt slippa massa notiser larm när man drar ut för att fiska mm.
Kom gärna med era tips hellst dessa 2 manicker om nån testat dessa eller nån som jag kanske inte hittat ännu. Och kom ihåg jag har ingen ström i min båt så därav inbyggt batterie måste finnas på trackern.
Kommentera