Jag har i dagsläget tre ti2 på olika ställen i båten. Men tycker att det är meckigt att få till det när man ska dela karta, logga osv med minnesplats wireless och nmea 2000 till motorguide. Jag vill kunna logga smidigt och ändå se sjökortet, därför som jag köpte två ti2 9" till konsollerna. För att dela kartan wireless och även kunna logga botten i mottagarenheten. Men det känns som att allt man ska göra blir kompromissat. Så jag funderar på att köpa en carbon 12 eller en live 9 för typ samma peng, då det reas ut carbon nu. Så frågan är, är jag dum om jag köper en carbon 12 när jag kan få en live 9 för samma pengar nästan?
Skulle ju föredra 12 storleksmässigt eftersom jag tänkte klara mig med bara en enhet vid konsollen.
Det verkar inte gå att koppla ihop carbon med ti2, men går det med liven? Dvs kan live dela karta och lod wireless till min ti2 i fören? Har den kopplad till motorguiden. Vore kul att se strukturen i fören med. Tyvärr ingen givare i min xi3
Skulle ju föredra 12 storleksmässigt eftersom jag tänkte klara mig med bara en enhet vid konsollen.
Det verkar inte gå att koppla ihop carbon med ti2, men går det med liven? Dvs kan live dela karta och lod wireless till min ti2 i fören? Har den kopplad till motorguiden. Vore kul att se strukturen i fören med. Tyvärr ingen givare i min xi3
Kommentera