Min gamla lowrence 5" pajade och jag funderar på att bara hitta en ny kompatibel och behålla kablaget (nmea2000). Men det verkar vara lite krångligt. Lowrances små verkar ha något annat nätverk, men är iofs billiga. Jag erkänner glatt att jag är helt kass på de här grejerna och ville bara bespara mig själv jobbet att installera nya prylar. Jag hoppas någon mer insatt kan hjälpa en okunnig.
Min fråga: Finns det (små) plottrar som stödjer mitt gamla kablage att köpa nya, eller ska jag söka begagnat? Funkar alla märken med mitt gamla kablage, eller har Lowrance egna kontakter? Jag har ekolod och bränslegivare etc och båten är gammal, så vill inte köpa några fancy prylar och göra nya installationer helst.
Min fråga: Finns det (små) plottrar som stödjer mitt gamla kablage att köpa nya, eller ska jag söka begagnat? Funkar alla märken med mitt gamla kablage, eller har Lowrance egna kontakter? Jag har ekolod och bränslegivare etc och båten är gammal, så vill inte köpa några fancy prylar och göra nya installationer helst.
Kommentera