Vem kan detta med Lowrance hds live 9"?
Jag köpte enheten i Mars 2019 för ca 19k
köpte till livesight för ca 12500kr i Mars för leverans i April
Säljaren påstod sig skickat den i Maj, den har inte kommit ännu... och inga pengar tillbaks.
enheten då
Jag fick heller inte med de gratis kartorna,, detta fick jag tjata mig till i månader.
Jag hade en Garmin echomap ej plus,, denna funkade klockrent , ALLTID, men blev nyfiken på livesight
HDS startar alltid men aldrig att den fungerar med DV SV ekolod och plotter,, nej den säger byt ingång,, detta varje gång.
sen får jag oftast igång ekolod och antingen DV eller SV,, aldrig hela systemet.
När jag ringer återförsäljaren så har han aldrig tid, jag fiskar, ringer i morgon,, eller ungar sjuka så hörs nästa vecka.
När jag runt jul tröttnade och ville lämna tillbaks allt, sa han att det går nog inte nu, du skulle sagt till direkt,,,, jag har messenger kontakt med honom och hans hjälpreda KALLE.
denna Kalle har tydligen blåst återförsäljaren, men det är väl inte mitt fel?
Just nu är det anmält till klarna angående livesighten som betalats men ej levererats,, men vad kan jag göra med HDS live enheten?
Är det konsumentombudsmannen,, ej utförd utlovad support,, denne Kalle skulle komma och installera allting.
Jag känner mig så jävla dum som bytte från alltid fungerande Garmin med support i världsklass.
RÅD?
Jag köpte enheten i Mars 2019 för ca 19k
köpte till livesight för ca 12500kr i Mars för leverans i April
Säljaren påstod sig skickat den i Maj, den har inte kommit ännu... och inga pengar tillbaks.
enheten då
Jag fick heller inte med de gratis kartorna,, detta fick jag tjata mig till i månader.
Jag hade en Garmin echomap ej plus,, denna funkade klockrent , ALLTID, men blev nyfiken på livesight
HDS startar alltid men aldrig att den fungerar med DV SV ekolod och plotter,, nej den säger byt ingång,, detta varje gång.
sen får jag oftast igång ekolod och antingen DV eller SV,, aldrig hela systemet.
När jag ringer återförsäljaren så har han aldrig tid, jag fiskar, ringer i morgon,, eller ungar sjuka så hörs nästa vecka.
När jag runt jul tröttnade och ville lämna tillbaks allt, sa han att det går nog inte nu, du skulle sagt till direkt,,,, jag har messenger kontakt med honom och hans hjälpreda KALLE.
denna Kalle har tydligen blåst återförsäljaren, men det är väl inte mitt fel?
Just nu är det anmält till klarna angående livesighten som betalats men ej levererats,, men vad kan jag göra med HDS live enheten?
Är det konsumentombudsmannen,, ej utförd utlovad support,, denne Kalle skulle komma och installera allting.
Jag känner mig så jävla dum som bytte från alltid fungerande Garmin med support i världsklass.
RÅD?
Kommentera