Är i beråd att uppgradera mig till nedanstående och har funderingar vilka tillbehör som behövs för att kunna koppla ihop allt. Är det något jag glömt? Vore tacksam för hjälp elektroniken är inte lätt hålla koll på.
1. Suzuki DF70 2017
2. Humminbird Helix Chirp Mega Si GPS G2N
3. Minnkota Riptide Terrova BT I-Pilot Link
1+2:
Vill koppla ihop skärm och Suzuki så jag kan se motordata.
Blackbox, AS ETH NMEA2K
AS EC qde ethernet ansl. 5 pin
Fråga 1: är ovanstående allt som behövs för att koppla motorn till skärmen?
Hjälpmanual:
2+2:
Kommer förbereda för att kunna koppla ihop med en till skärm i fören så att huvudskärmen speglas även där.
AS EC 20e ethernet kabel 6,1m
AS ETH 5PXG nätverkswitch
Fråga 2: Behöver jag något mer för att koppla ihop skärmarna, t.ex. Adaptrar för varje ethernetända?
2+3:
Vill kunna ansluta huvudskärmen till I-Pilot linken i fören. Möjliggör följ konturfunktion samt elmotorstyrning via skärmen. Ansluter den med en ethernetkabel.
MKR-19 automatsäkring 60A
Fråga 3: Behövs adapter mellan ethernetkabelända och I-Piloten? Jag har räknat att det krävs 3 st portar för ethernetanslutande enheter till skärmen, har jag räknat rätt?
1. Suzuki DF70 2017
2. Humminbird Helix Chirp Mega Si GPS G2N
3. Minnkota Riptide Terrova BT I-Pilot Link
1+2:
Vill koppla ihop skärm och Suzuki så jag kan se motordata.
Blackbox, AS ETH NMEA2K
AS EC qde ethernet ansl. 5 pin
Fråga 1: är ovanstående allt som behövs för att koppla motorn till skärmen?
Hjälpmanual:
2+2:
Kommer förbereda för att kunna koppla ihop med en till skärm i fören så att huvudskärmen speglas även där.
AS ETH 5PXG nätverkswitch
Fråga 2: Behöver jag något mer för att koppla ihop skärmarna, t.ex. Adaptrar för varje ethernetända?
2+3:
Vill kunna ansluta huvudskärmen till I-Pilot linken i fören. Möjliggör följ konturfunktion samt elmotorstyrning via skärmen. Ansluter den med en ethernetkabel.
MKR-19 automatsäkring 60A
Fråga 3: Behövs adapter mellan ethernetkabelända och I-Piloten? Jag har räknat att det krävs 3 st portar för ethernetanslutande enheter till skärmen, har jag räknat rätt?
Kommentera