SJ6000 Action Camera tråden. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SJ6000 Action Camera tråden.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
    Nu har jag inte suttit och läst igenom alla omdömena du länkar till, men generellt (gäller även ebay, tradera, etc) så är det ju själva affären man ger omdöme på. Dvs om den gått snabbt och smidigt och om paketet innehåller vad som är utlovat och allt ser bra ut. Omdömen ska ju lämnas snarast möjligt efter att man bekräftat att man mottagit varan. Med andra ord säger det inte så mycket om produkten. Det hade givetvis varit mycket mer informativt om produkten hade använts vid ett flertal tillfällen när omdöme sätts.
    Summa summarum, omdömet visar om säljaren är bra och seriös, men säger egentligen inte så mycket om hur bra produkten är.
    Visst kan det vara så, men jag personligen lämnar inga omdömen om jag inte testat grejerna och tycker produkten lever upp till det de säger. Man blir inte straffad eller påtvingad att lämna omdöme bara man öppnat paketet och sett att det är en produkt som liknar det man beställt.
    Så det där köper jag inte, speciellt inte med en sådan produkt som hela grejen är kvalitén, egenskaperna och funktionaliteten, annars kan man få en sten billigare om man bara vill ha nåt att hålla i handen.

Kommentera

Nu har jag haft grejerna hemma ett tag och testat filma några kortare studer. Känns som vilken gopro kamera som helst.

Var bland de första som köpte gopro kamerorna när de släpptes och haft en hero och 2st hero2 då jag filmade rätt mycket när jag körde roadracing på bana med motorcykel.

Laddade ner en app i telefonen och även här funkar det bättre än jag trodde, bilden visas direkt i min mobil med 1-2sek fördröjning. Så jag är nöjd med tanke på de pengarna jag spenderade på denna så lillebrorsan fick min hero2

Ska se om jag får tid över att filma lite och lägga upp nåt på youtube så ni får se själva.

Kommentera

Ursprungligen postat av Serigös Visa inlägg
        Nu har jag haft grejerna hemma ett tag och testat filma några kortare studer. Känns som vilken gopro kamera som helst.

Var bland de första som köpte gopro kamerorna när de släpptes och haft en hero och 2st hero2 då jag filmade rätt mycket när jag körde roadracing på bana med motorcykel.

Laddade ner en app i telefonen och även här funkar det bättre än jag trodde, bilden visas direkt i min mobil med 1-2sek fördröjning. Så jag är nöjd med tanke på de pengarna jag spenderade på denna så lillebrorsan fick min hero2

Ska se om jag får tid över att filma lite och lägga upp nåt på youtube så ni får se själva.
        Efter jag läst vad du skrivit så blir det nog att beställa en egen! Vet du om gopro-tillbehören passar?

Kommentera

Ursprungligen postat av Karlminator Visa inlägg
          Efter jag läst vad du skrivit så blir det nog att beställa en egen! Vet du om gopro-tillbehören passar?
          allt passar förutom det vattentäta skalet då gopro finns i några versioner. men fästen och allt annat passar rakt av.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
          1 020 svar
          127 712 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Team Colibri  
          Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17