Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Insight Genesis, nu med flertal gratis funktioner.
Collapse
X
-
Tack för hjälp och support!!
Det är väl bara att vänta tills det blir realitet med det här också, vore ju väldigt smidigt att ladda ner kartor direkt i enheten.
Kommer nog snart med flera frågor, ska ju ha fart på XI5an från HDSen också
Skitfiske på er!
// Tommy
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inläggJoda, men det var også videoer som viste styring av Xi5 fra Touch 6 måneder før det var en realitet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MastaPike Visa inläggHej. Jag tror det fungerar med social map på enheterna? Åtminstone har jag det direkt via GoFree i både min Gen2 och mina Gen3! (men testade också betan)
Det låter intressant Tobias, hur fick du igång det ?
// Tommy
Kommentera
-
Det funkar att ladda ner direkt, jag har gjort det. Efter den sista uppdateringen ska man också kunna ladda ner mer än en karta på kortet. Testa även den manuella färgläggningen man kan göra på olika djupkurvor, ger en väldigt personlig karta efter det behov man har.
Kommentera
-
Hmm, det verkar vara något konstigt med min enhet. Jag kommer inte in så att jag kan välja social map utan kommer bara till betalvarianten när jag går in på gofree shop.. Jag gjorde uppdatering på den i lördags så den borde vara "upp to date"
// Tommy
Kommentera
-
Hej
En liten uppdatering. Jag har varit i kontakt med en person (magnus?)på navico och det skall fungera med nedladdning direkt i enheten men dom har något strul på insight genesis så det verkar bero på när man registrerade sig om det fungerar eller ej. Mycket bra support där!!
Bara att hoppas att dom löser det snart.
// Tommy
Kommentera
-
Har funderat på en sak. När jag varit ute och loggat så blir det ju några stycken filer, eftersom jag avbryter vid ankring och ibland avbryts det pga att lodet hänger sig. När jag sedan tankar upp dessa på IG så har jag hittills alltid mergat filerna, men behöver man göra det egentligen? Och om det inte behövs, vad ska denna funktion användas till?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Träben Visa inläggHar funderat på en sak. När jag varit ute och loggat så blir det ju några stycken filer, eftersom jag avbryter vid ankring och ibland avbryts det pga att lodet hänger sig. När jag sedan tankar upp dessa på IG så har jag hittills alltid mergat filerna, men behöver man göra det egentligen? Och om det inte behövs, vad ska denna funktion användas till?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mikl22Hej!
Jag har precis skaffat mitt första ekolod till en båt jag tagit över från min far, ett begagnat...5 Foton-
Kanal: Elektronik
2024-07-14, 19:30 -
-
Svar till Lowrance elite ti9-2 problemav Mikl22Tack för svaren!
Jag höjde positionen på givaren ungefär 1cm och sen gjorde jag om elen under...1 Foto-
2024-07-15, 21:06 -
-
av Jocke12458Har en frontmonterad Motorguide xi5 som funkat felfritt i 2 år. Första turen i år var motorn helt stendöd,...1 Foto
-
2024-04-26, 06:02 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
|
1 020 svar
127 763 visningar
0 gillar