Insight Genesis, nu med flertal gratis funktioner. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Insight Genesis, nu med flertal gratis funktioner.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inlägg
    Vi kommer stadig nærmere.

Nedlastingsbiten fungerer så vidt jeg vet ikke enda. Jeg var med på beta-testingen i vinter og våres og så vidt jeg vet kan du ikke laste ned fra Social Map ute på vannet enda.

finns ju en video som visar det ....

// Tommy

Kommentera

• Joda, men det var også videoer som viste styring av Xi5 fra Touch 6 måneder før det var en realitet.
      Team Colibri

Kommentera

• Tack för hjälp och support!!
        Det är väl bara att vänta tills det blir realitet med det här också, vore ju väldigt smidigt att ladda ner kartor direkt i enheten.

Kommer nog snart med flera frågor, ska ju ha fart på XI5an från HDSen också
        Skitfiske på er!

// Tommy

Kommentera

• Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inlägg
          Joda, men det var også videoer som viste styring av Xi5 fra Touch 6 måneder før det var en realitet.
          Hej. Jag tror det fungerar med social map på enheterna? Åtminstone har jag det direkt via GoFree i både min Gen2 och mina Gen3! (men testade också betan)

Kommentera

• Ursprungligen postat av MastaPike Visa inlägg
            Hej. Jag tror det fungerar med social map på enheterna? Åtminstone har jag det direkt via GoFree i både min Gen2 och mina Gen3! (men testade också betan)
            Hej
            Det låter intressant Tobias, hur fick du igång det ?

// Tommy

Kommentera

• Det funkar att ladda ner direkt, jag har gjort det. Efter den sista uppdateringen ska man också kunna ladda ner mer än en karta på kortet. Testa även den manuella färgläggningen man kan göra på olika djupkurvor, ger en väldigt personlig karta efter det behov man har.

Kommentera

• Hmm, det verkar vara något konstigt med min enhet. Jag kommer inte in så att jag kan välja social map utan kommer bara till betalvarianten när jag går in på gofree shop.. Jag gjorde uppdatering på den i lördags så den borde vara "upp to date"

// Tommy

Kommentera

• Hej
                  En liten uppdatering. Jag har varit i kontakt med en person (magnus?)på navico och det skall fungera med nedladdning direkt i enheten men dom har något strul på insight genesis så det verkar bero på när man registrerade sig om det fungerar eller ej. Mycket bra support där!!
                  Bara att hoppas att dom löser det snart.

// Tommy

Kommentera

• Har funderat på en sak. När jag varit ute och loggat så blir det ju några stycken filer, eftersom jag avbryter vid ankring och ibland avbryts det pga att lodet hänger sig. När jag sedan tankar upp dessa på IG så har jag hittills alltid mergat filerna, men behöver man göra det egentligen? Och om det inte behövs, vad ska denna funktion användas till?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
                      Har funderat på en sak. När jag varit ute och loggat så blir det ju några stycken filer, eftersom jag avbryter vid ankring och ibland avbryts det pga att lodet hänger sig. När jag sedan tankar upp dessa på IG så har jag hittills alltid mergat filerna, men behöver man göra det egentligen? Och om det inte behövs, vad ska denna funktion användas till?
                      Om du vill göra en egen karta från egna loggar eller en karta som skiljer sig från den på social map? Eftersom du bara kan skapa en karta från en fil behöver man slå ihop filerna om man ska göra en egen karta. Men om du bara använder kartan från social map så behöver du inte merga filer. Om jag förstått det rätt dvs.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
                      1 020 svar
                      127 763 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17