Dessa ekolods/plotter trådar :-)
Har en Elite Mark 5x som följt med i ett båtköp, men skulle vilja uppgradera mig till färg om inte annat.
Kommer att vara en basic användare. Men är lite sugen på kombi plotter/ekolod
Kikar på LOWRANCE Elite-4HDI G1 2500 kr
Kombinerat ekolod/plotter är dock lite orolig att det är lite litet?
Samtidigt så antar jag att jag måste köpa till sjökort för att få plotter att fungera. och då lär pengen inte hamna på 2500 kr totalt
Jag kommer så gott som uteslutande fiska i sjön sommen vilket borde vara kartan Navionics Sweden West S/Vän-#2 för 1350 kr.
Pengen skulle då bli i runda slängar 4000 kr.
Idag som navigator så använder jag min samsung tillsammans med Marine Navigator.
Men gissar väl att de kartorna inte går att föra över till Lowrance?
En lätt rörig postning kanske
Frågorna.
1.Ett bra val för mig?
LOWRANCE Elite-4HDI G1
2. Ni som har den upplever inte den som för liten?
3. Jag kommer så gott som uteslutande fiska i sjön sommen vilket borde vara kartan Navionics Sweden West S/Vän-#2 för 1350 kr ?
4. Smålänningen.
Idag som navigator så använder jag min samsung tillsammans med Marine Navigator.
Har en Elite Mark 5x som följt med i ett båtköp, men skulle vilja uppgradera mig till färg om inte annat.
Kommer att vara en basic användare. Men är lite sugen på kombi plotter/ekolod
Kikar på LOWRANCE Elite-4HDI G1 2500 kr
Kombinerat ekolod/plotter är dock lite orolig att det är lite litet?
Samtidigt så antar jag att jag måste köpa till sjökort för att få plotter att fungera. och då lär pengen inte hamna på 2500 kr totalt
Jag kommer så gott som uteslutande fiska i sjön sommen vilket borde vara kartan Navionics Sweden West S/Vän-#2 för 1350 kr.
Pengen skulle då bli i runda slängar 4000 kr.
En lätt rörig postning kanske
Frågorna.
1.Ett bra val för mig?
LOWRANCE Elite-4HDI G1
2. Ni som har den upplever inte den som för liten?
3. Jag kommer så gott som uteslutande fiska i sjön sommen vilket borde vara kartan Navionics Sweden West S/Vän-#2 för 1350 kr ?
4. Smålänningen.
Kommentera