Just nu har jag svårt att koncentrera mig. Min enda tanke är att få strypa alla idioter som ligger bakom Comvique eller hur f-n det undermåliga skitbolaget nu stavas!
Hade skrivit ett långt inlägg för att fråga om någon hade erfarenhet av givarhållaren O1609-W83 hos Olssons fiske och hur stabil den är i farter över elmotorfart. Jag har vissa speciella skäl för denna fråga och undanber mig alla kommentarer om att jag nog hittar svaret genom att söka igenom enmiljonsjuhundranittiofemtusenetthundraelva trådar (Byggarn
). Så svara gärna om ni har något att berätta...
Edit: Jo jag kan även tänka mig Minn Kotas dyngdyra hållare om den funkar, så har ni erfarenheter av den så skriv!
Hade skrivit ett långt inlägg för att fråga om någon hade erfarenhet av givarhållaren O1609-W83 hos Olssons fiske och hur stabil den är i farter över elmotorfart. Jag har vissa speciella skäl för denna fråga och undanber mig alla kommentarer om att jag nog hittar svaret genom att söka igenom enmiljonsjuhundranittiofemtusenetthundraelva trådar (Byggarn
). Så svara gärna om ni har något att berätta...Edit: Jo jag kan även tänka mig Minn Kotas dyngdyra hållare om den funkar, så har ni erfarenheter av den så skriv!

Kommentera