Vexilar Sonarphone ekolod tråden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vexilar Sonarphone ekolod tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ansluter och testar navionics med Vexilar på min Androidplatta.
    Får lägga upp en nu film när jag är ute och fiskar nästa gång - all till godo.

    Kommentera


    • vexilar

      Nice med film, Vilka av alla navionics appar fungerar detta på ? (android)
      Jag har mailat dem men ännu inte fått svar, någon som vet om HD versionen även funkar på mobil eller måste man köpa 2 för att ha det både på platta och mobil?

      /Qt

      Kommentera


      • Basic versionen funkar till tele och är gratis, hd är för plattor, kartorna köper du bara en gång, du gör ett konto eller använder gmailkontot du har på play butikeb

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av QT Visa inlägg
          Nice med film, Vilka av alla navionics appar fungerar detta på ? (android)
          Jag har mailat dem men ännu inte fått svar, någon som vet om HD versionen även funkar på mobil eller måste man köpa 2 för att ha det både på platta och mobil?

          /Qt
          Hej Kör Navionics HD både på mobil och platta med sonarphone integration så det funkar. Men jag antar att du måste köpa separata Navionics Boating HD licenser för din platta och mobil.
          /MVH Olof

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av biohazard Visa inlägg
            Basic versionen funkar till tele och är gratis, hd är för plattor, kartorna köper du bara en gång, du gör ett konto eller använder gmailkontot du har på play butikeb
            Låter ju lysande. men är inte Basic är en trail dvs. att den bara fungerar i typ några veckor?.
            Lägg gärna ut en länk till den app som ni kör.
            /QT

            Kommentera


            • Nä, den är basic dvs inge hd eller så, du får köpa till plus version osv, kolla mitt tidigare inlägg, saxade info från googleplay, står där

              Kommentera


              • Nu är jag inte helt hundra men jag har för mig att man kan få tag i betalversioner av navionics helt gratis genom att ladda ner Aptoide på android. Blivit borttaget från google playstore men om ni går in på Aptoides hemsida så kan man installera appen därifrån

                Kommentera


                • Stämmer den finns där men inte på play just nu , men troligen är det en gammal android version som inte stödjer sp200

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Doc. Visa inlägg
                    Nu är jag inte helt hundra men jag har för mig att man kan få tag i betalversioner av navionics helt gratis genom att ladda ner Aptoide på android. Blivit borttaget från google playstore men om ni går in på Aptoides hemsida så kan man installera appen därifrån
                    Det låter ju..fantastiskt Mvh smålänning
                    Men också nästan olagligt? Mvh orolig själ

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av QT Visa inlägg
                      Stämmer den finns där men inte på play just nu , men troligen är det en gammal android version som inte stödjer sp200
                      Så kan det mycket väl vara eftersom SP-kompatibiliteten är så pass ny, det är väl bara att vänta och hoppas på att det uppdateras i Aptoide också.

                      Jocce - ja och nej antar jag, Aptoide är en app som erbjuder privatpersoner att ha sin egen playstore i princip. Där kan de erbjuda att lägga upp appar gratis, så jag tror brottet begås av personen som erbjuder gratisappen och inte personen som laddar ner den. Spekulationer dock, har inga hard facts.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
                      1 020 svar
                      127 614 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
                      12 svar
                      2 832 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Piscantur stercore  
                      Startad av Daniel_w, 2023-06-19, 12:10
                      32 svar
                      3 338 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Amiala
                      av Amiala
                       
                      Startad av DavidFelmeri, 2023-09-19, 14:48
                      13 svar
                      439 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Startad av SportfiskeHenrik, 2023-10-03, 07:51
                      1 svar
                      267 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Arbetar...
                      X