Vexilar Sonarphone ekolod tråden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vexilar Sonarphone ekolod tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • funkar det att uppdatera din plotters kartor också från loggen? det skall nämligen gå läste jag någonstans (även om jag måste säga att navionics har lite svårtydd info ibland). Dvs om du använder en plotter också..

    Coolt, skall bli kul att se nästa film också. Thx
    >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

    Kommentera


    • Ja, det skall funka. Jag har inte fått över kartorna från iphone till Navionics på plattan ännu, var styvt en vecka sedan jag loggade första gången, borde komma över snart hoppas jag.

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av SWE Visa inlägg
        Hmm, har båda på mobilen idag (en sony android) men vill gärna ha split screen..

        Hur har inspelningsfunktionen funkat för er som provat? Vill kunna ha den där live-funktionen också såklart... verkar det funka bra?
        Inspelningen o nav/sonar funkar ju bara på Apple men det kanske du har koll på.

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inlägg
          Inspelningen o nav/sonar funkar ju bara på Apple men det kanske du har koll på.
          Bra att du noterar det så detta ej missas, tråkigt om någon köper alla prylar för detta ändamål och sedan inser att android ej funkar för detta i dagsläget.

          Kommentera


          • Tack för tipsen gubbs :-)
            Jag skall nog köpa androidplattan ändå.. (kommer bilder när det är införskaffat) det funkar säkert till sommaren om det inte funkar nu är min plan :-) Och om det inte kommer att funka så får jag väl använda existerande plotter .... (som sagt, navionics har bristfällig info ibland om sina produkter)
            >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av SWE Visa inlägg
              Tack för tipsen gubbs :-)
              Jag skall nog köpa androidplattan ändå.. (kommer bilder när det är införskaffat) det funkar säkert till sommaren om det inte funkar nu är min plan :-) Och om det inte kommer att funka så får jag väl använda existerande plotter .... (som sagt, navionics har bristfällig info ibland om sina produkter)
              Ta en titt på LG G-pad 8.3. Riktigt bra pris och har fått grym kritik. Storleksmässigt så skulle jag säga att 8.3 är bekvämare än 10.5 att ha med sig ut på båten.

              Kommentera


              • aa den ser fint ut, jag tänkte köpa den lilla tab s plattan av just storleksskälet.. skall kolla på denna innan det blir affär
                >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

                Kommentera


                • Fick en Sonarphone SP300 av fiskepolaren i julklapp. Blir perfekt till biltaksbåten för nästa säsongs fiske. Klockrent med Lifeproofskal och iPad i kombination med Navionics.

                  Kommentera


                  • precis vad jag skall ha min till :-) biltaksbåten och kajaken...
                    >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
                      vet inte om du försöker vara ironisk eller göra dig lustig på min bekostnad, för förstår inte riktigt ditt inlägg eller varför du väljer att skriva något sådant från ingenstans.

                      Eller så är jag bara trött och inte hänger med riktigt.
                      Exakt vad jag menade och absolut inget annat "Ville bara sända mina bästa hälsningar till dej! tro inget annat"
                      Ikke ironisk, inte vill göra mej lustig på din bekostnad heller utan precis det som ovanstående beskriver för du är full av talang och ta nu inte detta oxå på fel sätt....
                      I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
                      1 020 svar
                      127 614 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
                      12 svar
                      2 832 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Piscantur stercore  
                      Startad av Daniel_w, 2023-06-19, 12:10
                      32 svar
                      3 338 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Amiala
                      av Amiala
                       
                      Startad av DavidFelmeri, 2023-09-19, 14:48
                      13 svar
                      439 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Startad av SportfiskeHenrik, 2023-10-03, 07:51
                      1 svar
                      267 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Arbetar...
                      X