Vexilar Sonarphone ekolod tråden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vexilar Sonarphone ekolod tråden

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av knuloff Visa inlägg
    Det är den du ska beställa, köpte min för 149 dollar + frakt och tullavgifter. Totalt blev det ungefär 1500 sek.

Fungerar hur bra som helst, hade ett portabelt Mark-5x förut (som gick sönder) och detta kan göra allt marken kunde plus lite till. Har ett 80aH fritidsbatteri i båten så jag kopplade bara på det på den, då kan man också ladda plattan/telefonen utan att behöva vara rädd för urladdning.

Det enda som fattas är en hastighetsmätare, kontaktade Vexilar om detta och fick som svar: "That issue is being looked at. Could be coming soon. Keep an eye on Vexilar.com". Hoppas dom intregrerar det i appen på något vis, för man har ju oftast GPS inbyggt i telefonen.

Bara köpa!
    mm, blir lite nojjig o köpa grejer ÄNDA FRÅN uvvesa bara.. fattar ju inte hälften av vad som står under terms & condition shipping import charges o allt vad det heter.. själva produkten tvekar jag inte på. den verkar lovande.

Kommentera

"High Speed Transducer" är det givaren det? frågade på mail om allt var med som behövdes förutom mobil. fick svaret The wifi transmitter is listed as being sold separately. The connectors should be included, as far as I can tell. den här jessica sitter väl på nån form av kundtjänst..

Kommentera

Ursprungligen postat av Jocce_Tralla Visa inlägg
        "High Speed Transducer" är det givaren det? frågade på mail om allt var med som behövdes förutom mobil. fick svaret The wifi transmitter is listed as being sold separately. The connectors should be included, as far as I can tell. den här jessica sitter väl på nån form av kundtjänst..
        Det är givaren, wifi-transmittern följde då med i det jag köpte. Allt var inplastat i samma paket.
        Tog 7 dagar att få hem det.

Kommentera

Ursprungligen postat av knuloff Visa inlägg
          Det är givaren, wifi-transmittern följde då med i det jag köpte. Allt var inplastat i samma paket.
          Tog 7 dagar att få hem det.
          ja alltså wifi-enheten är väl t-boxen, som är med på enda bilden så konstigt vore annars..

Kommentera

Du kan ju beställa direkt från hemsidan deras, ca 1200 med frakt sen är de väl tull på de

Kommentera

Tjoho, nu är ett beställt. Får se vad som dyker upp framöver :-) Blir grymt att ha i båten tror jag, lowrance får svårt med sina våldtäcktspriser framöver hoppas jag!
              >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

Kommentera

Ursprungligen postat av SWE Visa inlägg
                Tjoho, nu är ett beställt. Får se vad som dyker upp framöver :-) Blir grymt att ha i båten tror jag, lowrance får svårt med sina våldtäcktspriser framöver hoppas jag!
                ja jag ska fan inte vara sämre! beställt. nu kan jag sluta halv-OTa här..

Kommentera

Är ingen tull om beloppet inte överstiger 1300 SEK om jag minns rätt?

Kommentera

Ursprungligen postat av orient Visa inlägg
                    Är ingen tull om beloppet inte överstiger 1300 SEK om jag minns rätt?
                    stämmer, typ. har för mej att jag läste att vissa varor är det alltid tull på.

Kommentera

får väl se... kan köra en "unboxing" när grejorna kommer... berättar om priser tull osv då med :-)
                      >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
                      1 020 svar
                      127 788 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri