Du kan lagre skjermbilder tatt med din Elite 7 ved å trykke "Power" og "Zoom +" samtidig. De er letter å tyde enn å prøve å ta bilder av skjermen med et kamera. Du kan fint lagre bildene på det samme minnekortet du har kart på, men ikke gjør det på minnekort med "kjøpekart".
I teorien skal emulatoren for Elite 5 fungere, jeg bruker den for LCM-kartene. Jeg har ikke fått emulatoren til å ta at5-kartene, noe som er rart siden bakgrunnskartet i emulatoren er at5....
Så til saken.
Du har lagt at5-filen rett på minnekortet?
Du har opprettet en mappe på minnekortet som heter Shadedrelief og lagt rasterfilene der?
Du har valgt oppløsning i IMC med minsteverdi 1 og maksverdi et sted mellom 4 og 32?
I teorien skal emulatoren for Elite 5 fungere, jeg bruker den for LCM-kartene. Jeg har ikke fått emulatoren til å ta at5-kartene, noe som er rart siden bakgrunnskartet i emulatoren er at5....
Så til saken.
Du har lagt at5-filen rett på minnekortet?
Du har opprettet en mappe på minnekortet som heter Shadedrelief og lagt rasterfilene der?
Du har valgt oppløsning i IMC med minsteverdi 1 og maksverdi et sted mellom 4 og 32?
Kommentera