Garmin Echo 200 slå av demo mode - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Garmin Echo 200 slå av demo mode

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Garmin Echo 200 slå av demo mode

Hej.
    Ja som rubriken lyder så sitter jag fast i en lopp. Nån som vet hur man stänger av den?
    Det är ju helg så supporten är stängd och då jag köpte den igår innan jobbet så känner man sig lite besviken.
    Vore väldigt tacksam för hjälp.

Hade samma problem med min Echo 500c.
    Dom klantarna på garmin har gjort kontakten till givare för stor!
    Tryck på för fullt så får lodet kontakt med givaren, demon stänger av sig och du får realtids info.
    Om det inte hjälper ta bort plattan bak (snabbfäste) vid kontakt fästena och tryck in kontakten, då skall det funka.
    Det är ingen ide att vända sig till Garmins support dom kan ingenting och försöker bara sälja på dig en massa skit.

Lycka till.

Kommentera

Exakt det som var felet. Tackar så mycket för ditt snabba svar. Gjorde min lediga söndagsförmiddag mycket mer spännande! Tackar!

Kommentera

är det så illa med fästet? har nyss fixat ett 550c, kablarna sitter som en smäck i sina hål och verkar funka riktigt bra. Har ni tryckt i kablarna än tills det tar stopp? råkade dra igång det med givarkabeln i och gav så klart inget vettigt då den låg i väskan. Utan den i så startar den i simulerat läge. Verkar funka precis som det skall för mig då.
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
        1 020 svar
        127 790 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Team Colibri  
        Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17