Lowrance 7 HDI Någon som vill kolla Lägsta pris på mässan? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lowrance 7 HDI Någon som vill kolla Lägsta pris på mässan?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag va och hämta mitt på mässan idag Olssons hade det med dit jag gav7590 där var många som va förtrödna för det ,ska ge en resumé om det när jag har provat det ,Men det va större än ja trodde

Kommentera

Jag var på Sportfiskemässan hela helgen men glömde bort att kolla priserna på Elite 7 tyvärr. Min Elite 7 HDI (inkl dubbelgivare plus Navionics Sweden East) fick jag för 7500 på den tidigare Allt för Sjön mässan i Älvsjö för ca en månad sen, och om jag inte minns fel så skulle samma pris gälla i Jönköping, alltså inklusive ett sjökort som Lowrance bjöd på när du köpte 7:an.

EDIT: Fast å andra sidan har ju lodet gått ner i pris i butikerna ser jag nu, runt 7000kr, fast utan sjökort då.

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
      Hmmmm... om nämnda maskin ger en större inblick i undervattensvärlden än vad normala grejor ger...
      Skriv en recension på grejorna, ge oss fördelarna gentemot gammalt, så vi vet vad vi missar!
      Visst kan saker och ting gå framåt, vet det men just här är jag skarpt tveksam, dock kan dimman enkelt upplösas av någons recension!
      Så fort båten är i så ska Elite 7:an sättas på prov och då kommer mina synpunkter! Synd bara att sjösättningen är först den 5:e maj, lång vinter det här...

Som jag tidigare nämnde så finns en "first look" på Elite 7an här:
      Senast ändrad av GäddMartin; 2013-04-09, 23:34.
      Mina fiskepass på FishBrain (from. 2012-10-17): http://www.fishbrain.com/GaddMartin

Kommentera

Har du kollat http://www.ctvservice.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av JaniM Visa inlägg
          Njaa, knappast något unikt pris. 7350 med dubbelgivare utan kartor... Eller kände du att du ville göra lite gratisreklam bara?
          Mina fiskepass på FishBrain (from. 2012-10-17): http://www.fishbrain.com/GaddMartin

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
          1 020 svar
          127 778 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Team Colibri  
          Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17