Lowrance släpper ännu en ny enhet, Lowrance Elite 7-HDI - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lowrance släpper ännu en ny enhet, Lowrance Elite 7-HDI

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

För er som är sugna på en Elite 7 HDI, inklusive 200/83 + 455/800 givare, inklusive Navionics Gold Small sjökort värde 1500kr (valfri region) så får ni allt detta för 7490 kr på Vildmarksmässan/Allt för Sjön som pågår just nu fram till söndag 10 mars

Detta pris gäller endast under mässan, och kan köpas från flera butiker som är utställare där på plats, såsom Erlandssons Brygga, Hjertmans och många andra!

Riktigt bra pris måste jag säga, och därför passade även jag på!

Räknar man bort sjökortet som annars kostar runt 1500kr, och som man ändå hade behövt köpa, så kostar Elite 7 HDI lodet inklusive givare exakt 6000kr inkl moms.

Helt plötsligt lönade det sig inte att handla från USA längre hehe.

Jag är GRYMT nöjd. Passa på ni också!

Click image for larger version

Name:	20130307_173123.jpeg
Views:	1
Size:	80,5 KB
ID:	1766888

EDIT: Vissa butiker på mässan räknar lite annorlunda och säljer lodet utan givare (som på bilden), där du får Elite 7 HDI utan givare fast inklusive sjökort för 6290kr. Givaren 200/83 + 455/800 kostar 1200kr på mässan, vilket blir detsamma, totalt 7490kr för allt.

Bör tilläggas att jag fått veta att ordinarie pris för för Elite 7 HDI kommer efter mässan ligga på 7500kr i de flesta butiker, men då får du ju inte kartorna som är värda 1500!

Det är Lowrance som kör kampanjen med gratis Gold Small sjökort under mässan, och därför gäller det överallt på hela mässan för just Elite 7 loden.
    Senast ändrad av GäddMartin; 2013-03-07, 21:28.
    Mina fiskepass på FishBrain (from. 2012-10-17): http://www.fishbrain.com/GaddMartin

Kommentera

Sitter här o funderar på o beställa ett lod från england. Någon som vet om loden har svensk meny???

Kommentera

Undra om man kan få köpa den utan sjökort för 6000? Det hade varit ett bra erbjudande...

Nån som vågar gissa vad den kommer kosta på sportfiskemässan i april, samma må tro?

Kommentera

Ursprungligen postat av Fumble Visa inlägg
          Undra om man kan få köpa den utan sjökort för 6000? Det hade varit ett bra erbjudande...

Nån som vågar gissa vad den kommer kosta på sportfiskemässan i april, samma må tro?
          Nja, gick varken köpa utan sjökort eller köpa kortet för sig. Det är egentligen inte lodet som gått ner så mycket. Det är Lowrance som "bjuder" på sjökortet under mässan när man köper just lodet. Hur man än ser på det så sparar man pengar och lodet kostar därmed 6000kr.

Du kan ju alltid köpa hela paketet, å lägga ut sjökortet för 100-200kr billigare än ordinarie pris, på tradera. Skit i blocket så slipper du prutande. Du får den garanterat såld på tradera försäkert 1200-1300, dessa går aldrig ner i pris annars. Då kostar ju lodet dig bara 6200 kr totalt

Sjökortet är INTE låst till enheten, utan fungerar på alla kompatibla Lowrance. Du kan sälja vidare det utan problem.
          Senast ändrad av GäddMartin; 2013-03-09, 10:49.
          Mina fiskepass på FishBrain (from. 2012-10-17): http://www.fishbrain.com/GaddMartin

Kommentera

Själv sitter jag och liksom Mattias i inlägg nr 8 och funderar på om detta lod verkligen är ett bättre alternativ än ett vanligt
            Elit 5....
            Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägg
              Själv sitter jag och liksom Mattias i inlägg nr 8 och funderar på om detta lod verkligen är ett bättre alternativ än ett vanligt
              Elit 5....
              5:an alla dagar i veckan, analogt 2D is the shit, sen downimaging gör ingen fiskare glad
              Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Verkar intressant.
                I varje motgång finns ett frö till framgång.....

Kommentera

5700 ink. givare nu, helt klart rimligare priser.
                  http://mortasfiske.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Morta Visa inlägg
                    5700 ink. givare nu, helt klart rimligare priser.

Vart då?

Kommentera

Är jag helt förvirrad nu tro.. Jag ska köpa nytt lod nu i dagarna. Lutar åt ett Elite 7x HDI. Men just att det är ett "X" där i beteckningen, är det då att det är utan plotter? Eller är jag lika virrig som vanligt?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
                      1 020 svar
                      127 681 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17