Skapa och dela djupkartor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skapa och dela djupkartor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hej!

Jag har fått översvämning i källaren där projektets labb ligger så just nu är det tyvärr lite kaos i projektet. Jag kommer att komma igång med uppdateringar så fort projektets dator är tillbaka ifrån magasinet.

Vill du bli medlem så maila till info@djupkarta.se så svarar jag så fort jag är igång igen.

Mvh
    Björn Kallin

Kommentera

• Ursprungligen postat av berra2323 Visa inlägg
      Hej!

Jag har fått översvämning i källaren där projektets labb ligger så just nu är det tyvärr lite kaos i projektet. Jag kommer att komma igång med uppdateringar så fort projektets dator är tillbaka ifrån magasinet.

Vill du bli medlem så maila till info@djupkarta.se så svarar jag så fort jag är igång igen.

Mvh
      Björn Kallin
      Ok. Tack för allt jobb du gör med projektet och lycka till med källaren!
      Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

Kommentera

• Minnes problem?
        När jag har laddat ner kartor över några sjöar på minnet så när jag tittar om filerna finns där så är alla at5 plus man ser hur långa de är.Men när jag sen sätter i dem i lodet så på vissa står det inte at5,utan a fyrkant5 och det visar 0 istället för hur långa de är och det fungerar ju inte. Men det som där står at5 på fungerar och de visar ju hur långa det är också. Vad kan detta vara för problem?

Kommentera

• Hej!

Låter som knas på minnet eller vid överföringen till minnet. Testa att formatera om minnet eller ett annat nytt.

Annars så kanske du har foldrar/kattaloger som innehåller å,ä eller ö då kan det också bli knasiga tecken å lodet kan inte tolka filerna. Bara å döpa om dom i så fall.

Kommentera

• Hej! Jag har ett hds 5 gen2 lod.
            Tyvärr så loggade jag på internminne istället för på minneskort. Hur får jag över det på kortet för att skicka in.
            /Ingemar

Kommentera

• Har för mig att man klickar på page knappen till man kommer till huvudmenyn utilities och där hittar du meny valet files. Då öppnas en struktur som dels visar minneskortet och lodets innehåll välj lodet och leta upp loggen. När du hittat den så har jag för mig att man klickar på enter/ok/meny knapp (kommer inte ihåg) så får man upp olika val som att kopiera/ta bort/exportera där skall man i alla fall kunna flytta det. Glöm inte att ta bort den när du fått över den till minneskortet för hds:en har inte mycket intern minne.

Kommentera

• Tack! Har loggat över 4 timmar på internminnet. Kan vara bra att skicka in det över Möckeln. Testar det i helgen. /Ingemar

Kommentera

• Tackar för snabbt svar hoppas det fungerar nu men där var å ä ö på alla sjöarna som man inte kunde se på på lodet.Nästa problem jag la ett mall om medlemskap för en vecka sen men har inte hört något ännu ?

Kommentera

• Gött att det fungerar om du läser lite längre upp i tråden så är det ett tillfälligt stopp i projektet då min källare tyvärr blivit översvämmad och där hade jag projektets labb å datorer så jag kommer att svara på alla mail när jag är igång igen. Den har torkat färdigt nu så förhoppnings startar jobbet med att återställa nu iveckan så är inte långt kvar.

Kommentera

• Jag tackar jag trodde mitt mall hade kommit bort,jag har ingen brådska

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
                      1 020 svar
                      127 901 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Team Colibri  
                      Startad av Daniel_w, 2023-06-19, 12:10