Iphone 4, stötsäker/stänktålig. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Iphone 4, stötsäker/stänktålig.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Så, då har det kommit och jag har hunnit använda Lifeproof-skalet i några dagar. Ljud och bild är, i mitt tycke helt opåverkade. Det är inga som helst problem att fotografera och bilderna är, också enligt min mening, lika skarpa och färgrika. Telefonen blir lite, lite tyngre, men det känns tryggt att touch-screenen nu ligger nedsänkt bakom gummikanter. Hörnen är rundade och ger ett bra intryck i stötdämpning. Jag har inte testat vattentätheten med telefonen i fodralet än, men utan var det torrt efter en nedsänkning i vasken (Lifeproofs egna rekommenderade test). Laddluckan är lätt att komma åt, men är nog för trång för kontakter som skiljer sig för mycket ifrån originalutförandet. Överhuvudtaget så är jag väldigt nöjd, hittills och ser fram emot en lång sommar, men bad, paddling och inte minst fiske utan att behöva bekymra mig för telefonen. Är det något som jag upplever som mindre bra är det knapparna, speciellt ljud-av knappen är lite svår att styra.

Enligt tillverkaren är Lifeproof vattentät ned till två meter och stötsäker ifrån två meter. Fodralet ska även tåla damm och snö utan problem.

Kommentera

Så, då har jag kört lifeproof i en månad och är mycket nöjd. Jag har inte testat det skarpt, än, men det funkar klockers. Det jag såhär kan kännas saknas är en fästögla, så att man slipper oroa sig för att tappa det när man sitter och skrotar i kajaken. I like it!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
      1 020 svar
      127 778 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Team Colibri  
      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17