Jag hade för mig att en mobil är tillför att ringa med och inte sitta och leka med ...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Iphone 4, stötsäker/stänktålig.
Collapse
X
-
Oj jävar det var visst känsligt.... Ja vad ska man säga, skapligt urspårad tråd jag skapade.
Tack så hemskt mycke för alla länkar ska kolla igenom dom nogrant ikväll.
Kommer köpa en iphone, less på android och inte minst sony/ericssons.
Deras sista 2 mobiler (ej android) för en "aktiv fritid" har stängt av sig vid minsta törn på fel ställe, tappat täckningen oförklarligt.
Min experia X10 mini pro vart synerligen konstig efter att jag råkade ha med den under larmstället på en stor skogsbrand i sommras.
Den som skulle va vattentät pajade när jag ofriviligt hammnade i sjön vid en båtolycka. Så nu ska jag testa en iphone, sambon har en sen ett år tilbaka, vår 3 åring har mishandlat den nåt fruktansvärt utan att den fåt några bestående men. Så jag tror det är ganska så hög kvalite.
Axe: Iomed den här tråden och din larviga stil föll din trovärdighet i mina ögon. Synd, då du varit en av dom mer informativa och nyanserade på det här forumet.
/// Mikko
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mikko Visa inläggOj jävar det var visst känsligt.... Ja vad ska man säga, skapligt urspårad tråd jag skapade.
Tack så hemskt mycke för alla länkar ska kolla igenom dom nogrant ikväll.
Kommer köpa en iphone, less på android och inte minst sony/ericssons.
Deras sista 2 mobiler (ej android) för en "aktiv fritid" har stängt av sig vid minsta törn på fel ställe, tappat täckningen oförklarligt.
Min experia X10 mini pro vart synerligen konstig efter att jag råkade ha med den under larmstället på en stor skogsbrand i sommras.
Den som skulle va vattentät pajade när jag ofriviligt hammnade i sjön vid en båtolycka. Så nu ska jag testa en iphone, sambon har en sen ett år tilbaka, vår 3 åring har mishandlat den nåt fruktansvärt utan att den fåt några bestående men. Så jag tror det är ganska så hög kvalite.
Axe: Iomed den här tråden och din larviga stil föll din trovärdighet i mina ögon. Synd, då du varit en av dom mer informativa och nyanserade på det här forumet.
/// Mikko
Kommentera
-
Finns många bra stöttåliga skal till Iphone4 jag fick ett köpt i sverige för ca 500.- tål stötar damm vatten men är inte dränkbar. Har tappat mobilen flera gånger när jag varit ute i bergen och så länge den inte landar på skärmen så verkar den hålla med gummistalet, alla kontakter har proppar så inget kommer in där heller men gör den ändå lättladdad m.m. Sök på nätet så lär du finna dom någon sa att det finns liknande på teknikmagasinetKust/klippfiskare fiskar främst gylta men även andra arter www.pofs.se
Nu även blog på gylta.blogspot.com
Glöm inte besöka foto & filmsidan www.fotopelle.se
Kommentera
-
I ungefär 183 trådar hittade jag frågor som "funderar att köpa" de va båtar, motorer, spön, rullar, i alla trådar så gjordes valet ner och andra förslag gavs, Detta utan att det ansågs urspårat, eller löjligt. Men nu har jag lärt mig, så gör man INTE MED EN IPHONE.
Men jag är verkligen lessen, ber hundra om ursäkt för mitt klavertramp. Trodde inte att Iphone ägare va SÅ KÄNSLIGA och hade ingen aning om att produkten inte kunde ifrågasättas.
Hur jä... dum kunde ja va.
Mikko, istället för osakliga personpåhopp kan du väl bara sluta läsa allt jag skriver, om båtar, motorer mm, Det kan du väl lova mig ? så lovar jag att aldrig mer ge svar i dina trådar.
Ett tips Mikko, gå till inställningar och placera mig i din ignoreralista så behöver du aldrig mer se mina löjliga svar.Senast ändrad av Exxet; 2012-03-03, 19:45.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av axe Visa inläggI ungefär 183 trådar hittade jag frågor som "funderar att köpa" de va båtar, motorer, spön, rullar, i alla trådar så gjordes valet ner och andra förslag gavs, Detta utan att det ansågs urspårat, eller löjligt. Men nu har jag lärt mig, så gör man INTE MED EN IPHONE.
Men jag är verkligen lessen, ber hundra om ursäkt för mitt klavertramp. Trodde inte att Iphone ägare va SÅ KÄNSLIGA och hade ingen aning om att produkten inte kunde ifrågasättas.
Hur jä... dum kunde ja va.
Mikko, istället för osakliga personpåhopp kan du väl bara sluta läsa allt jag skriver, om båtar, motorer mm, Det kan du väl lova mig ? så lovar jag att aldrig mer ge svar i dina trådar.
Ett tips Mikko, gå till inställningar och placera mig i din ignoreralista så behöver du aldrig mer se mina löjliga svar.
Kommentera
-
Du behöver inte ta mina inlägg seriöst, du behöver inte ens läsa dom, eller bry dig. men jag kräver att slippa personliga påhopp, mina åsikter om bra och dåliga produkter står jag för, oavsett om det är båtar, motorer eller telefoner. Om någon börjar en fråga med "jag funderar på att" så upplyser jag om vad jag tycker. Sen kan inte mina synpunkter passa alla, så låt mina ord vara, bry dig inte, läs dom inte ens.
Men vi kan väl båda lova att aldrig mer läsa varandras ord. Det passar mig och säkert också dig.
Fortsatt trevlig kväll, nu är det filmtajmDet finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Läs o kolla i länken jag bifogade, bättre skal går nog inte att få tag på. http://www.lifeproof.com/
Både vattentät ner på några meter samt stöt tålig från ett par meter + att den går att ladda utan att man behöver ta ur luren ur skalet + att man kan ha en vattentät handsree till den.
Sen villken lur han vill ha hör väll inte hit, frågan kvarstår ju om ett skal till en Iphone.
Kommentera
-
Kära Axe, du har på helt egen hand satt nivån i den här tråden. Och nej jag vill inte ha mer PM av dig.
Douglas: Det där skalet ser ju klockrent ut! Men det tar imot att beställa från usa om jag ska va ärlig, ska du beställa så hakar jag gärna på, har tyvär 0 erfarenhet av att handla från usa.
Ska du ändå beställa kan vi ju dela på frakten osv.
Griffin Survivor ser ju onekligen jävulskt robust ut, kanske lite klumpig men helt klart ett tänkbart alternativ.
/// Mikko
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mikl22Hej!
Jag har precis skaffat mitt första ekolod till en båt jag tagit över från min far, ett begagnat...5 Foton-
Kanal: Elektronik
2024-07-14, 19:30 -
-
Svar till Lowrance elite ti9-2 problemav Mikl22Tack för svaren!
Jag höjde positionen på givaren ungefär 1cm och sen gjorde jag om elen under...1 Foto-
2024-07-15, 21:06 -
-
av Jocke12458Har en frontmonterad Motorguide xi5 som funkat felfritt i 2 år. Första turen i år var motorn helt stendöd,...1 Foto
-
2024-04-26, 06:02 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
|
1 020 svar
127 778 visningar
0 gillar