Hej på er. Läste att det skrivits lite frågor i tråden till mig ang Quintrexbåtar. Roligt att folk är intresserade. 390:n har blivit en mkt populär båt och vi har trots att vi finns i Skåne levererat båtar till Göteborg, Stockholm, Småland m.m.. Vi har inte för ambition att konkurrera med andra Quintrex återförsäljare men vill kunden tvunget handla av oss kan vi inte göra mkt. En av anledningarna är nog att vi endast håller på med Quintrex och att jag själv sportfiskar väldigt mkt och har brukat Quintrexbåten i 2 år nu och arbetat fram flera olika egna lösningar på olika saker. Jag vet vad som funkar och inte funkar och kan förhoppningsvis ge en bra vägledning gällande köp.
Svarar jätte gärna på frågor gällande priser, lösningar m.m. men jag vill inte göra det på forumet, dels för vi ej har något "reklamavtal" med fiskesnack och dels för att priser m.m. är lite individuellt beroende på utrustning, om motor trailer, lod m.m. köpt samtidigt m.m.
Har ni frågor får ni jättegärna maila mig på gimmy@atvcenter.nu så ska jag försöka besvara dom. Hoppas inte ledningen till fiskesnack tar illa upp för detta inlägg, vill som sagt gärna svara på era frågor gällande priser m.m. men som sagt inte på forumet.
MVH/Gimmy, Honda ATV Center
Svarar jätte gärna på frågor gällande priser, lösningar m.m. men jag vill inte göra det på forumet, dels för vi ej har något "reklamavtal" med fiskesnack och dels för att priser m.m. är lite individuellt beroende på utrustning, om motor trailer, lod m.m. köpt samtidigt m.m.
Har ni frågor får ni jättegärna maila mig på gimmy@atvcenter.nu så ska jag försöka besvara dom. Hoppas inte ledningen till fiskesnack tar illa upp för detta inlägg, vill som sagt gärna svara på era frågor gällande priser m.m. men som sagt inte på forumet.
MVH/Gimmy, Honda ATV Center
Kommentera