Hej Gimmy kan bara börja med att jag har pratat med återförsäljaren men han sa något ännu värre så det kändes absolut inte rätt så därför vände jag mig till tillverkaren. För det andra så vill jag verkligen inte klaga på tillverkaren tvärtom faktiskt hade jag kunnat och jobbat på Sandströms så hade jag gladeligen tagit åt mig av detta och gjort båtarna ännu bättre. Hade jag däremot inte lyssnat på kritiken och kört på som det regnade jaa vart tror du det leder ? missnöjda kunder är nog ett faktum isf allt handlar om inställningen till kunderna bra bemötande vid fel = glada kunder som gör bra reklam saker går sönder det är ett faktum det tror jag alla kan förstå men hjälps man då åt och fixar det till bästa så är problemet löst och alla glada men min återförsäljare vill jag knappt gå till baks till så dåligt bemötande jag fick.
Alltså inget illa om tillverkaren, gör mig ingenting att båten är trasig men nu måste vi hjälpas åt för att kunna fixa problemet vem vill stå med en ny båt som är trasig där ingen är villig att hjälpa till ? tror inte det finns någon en hemsk tanke. Jag undrar mest bara vad det kunde vara för fel och hur man ska gå tillväga vilket jag tycker jag fick alldels utmärkt hjälp av alla som är här på fiskesnack. Jag har aldrig varit med om liknande så jag ville absolut inte tro att detta skulle vara sant knappt ens så jag ville bry mig men det känns som att jag måste när sakerna börjar kosta mycket pengar. Tror inte någon skulle vilja vara med om att köpa en bil som kostar 5 miljoner där det blivit fel i ex lackering och får till svar ja men så ska det vara du kan få en spray flaska och spraya på så är det klart sen såklart man ska reagera och säga till vad man tycker känns som ett halv taskigt svar ifrån bådas hål hära men ska ta i tur med detta ännu mera nu under veckan och nästa vecka. Det jag vill försöka få fram är att saker går sönder därför som det finns garanti och med bra bemötande så man kan fixa problemet och ha glada kunder även om sakerna råkar vara trasiga. Här är inte felet mitt och jag får dåligt bemötande så därför tänker jag inte ens ta i detta med tång utan det ska återförsäljaren och tillverkaren få göra.
Återkommer senare hur det går med det hela.
Alltså inget illa om tillverkaren, gör mig ingenting att båten är trasig men nu måste vi hjälpas åt för att kunna fixa problemet vem vill stå med en ny båt som är trasig där ingen är villig att hjälpa till ? tror inte det finns någon en hemsk tanke. Jag undrar mest bara vad det kunde vara för fel och hur man ska gå tillväga vilket jag tycker jag fick alldels utmärkt hjälp av alla som är här på fiskesnack. Jag har aldrig varit med om liknande så jag ville absolut inte tro att detta skulle vara sant knappt ens så jag ville bry mig men det känns som att jag måste när sakerna börjar kosta mycket pengar. Tror inte någon skulle vilja vara med om att köpa en bil som kostar 5 miljoner där det blivit fel i ex lackering och får till svar ja men så ska det vara du kan få en spray flaska och spraya på så är det klart sen såklart man ska reagera och säga till vad man tycker känns som ett halv taskigt svar ifrån bådas hål hära men ska ta i tur med detta ännu mera nu under veckan och nästa vecka. Det jag vill försöka få fram är att saker går sönder därför som det finns garanti och med bra bemötande så man kan fixa problemet och ha glada kunder även om sakerna råkar vara trasiga. Här är inte felet mitt och jag får dåligt bemötande så därför tänker jag inte ens ta i detta med tång utan det ska återförsäljaren och tillverkaren få göra.
Återkommer senare hur det går med det hela.
Kommentera