Förlag på brutalt båtskråv - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förlag på brutalt båtskråv

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
    Man kanske får sträcka på den lite mer om det skulle behövas.
    Detta kanske hade varit något att ta tag i http://www.fordonskammaren.se/gt/ind...emid=25&id=588
    Det vore en cool gäddracer helt klart, och säljs den där så kan den bli billig med, värsta är att hitta en billig och bra motor, ska det vara den sizen är det ofta 2 takts V6 och då går det åt soppa i mängder vilket inte är kul med dagens soppapriser, men kul blir det att köra mellan ställena ;-)

Kommentera

Är ju som sagt bara i huvudet det snurrar för tillfället, tur för frugan
      www.stampelures.se

Kommentera

Är ju som sagt bara i huvudet det snurrar för tillfället, tur för frugan
        E du riktigt nykter

Tror du är inne på rätt spår rospigg. Det måste bli nån amerikansk konstruktion, dom dårarna har erfarenhet av små platta farkoster med en jä... massa hästar. Ofta väldigt flatbottnade byggda för kanalåka i everglades plattvatten. inget för åka i ostkustens krabbsjö. eller västkustens dyningar.

Men drömma e nice. Annars tar du en bra båt som smugglern kapar mitt i på längden å breddar den 2 dec, flat åkyta och gör steg i denna delen.
        Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
          En 200 hästare kanske är liiite att ta i men man vet ju aldrig vad som händer
          Ska du fortsätta att öka motorkraften med samma takt som innan dröjer det inte många år
          sigpic

Kommentera

Skulle byggt på fjordling.

Kommentera

Hot Shot styris

Jag vet vad du ska ha!!. När jag började arbeta som fiskeguide så hade jag den här båten ( Hot Shot). Den var dock inte så lämplig som guide båt!, men jävligt rolig och gick som satan. Jag hade båten i min ägo under 8 år och den var riggad med allt från 90hk - 225hk. Det är en grym båt att köra i sjön men även att fiska i från, båten har en vatten tunnel som gör den mycket stadig när man ligger stilla.

Bifogade filer
              Sportfiskeguide Christian Jansson
              www.janssonsmobilkranar.se/fiske

Kommentera

I mitt album ligger där en chris chraft 21cc utan motor Max 250hk men funkar finnt med 150! Inte min men vet den ska säljas! Pma för nummer om intresse finns!

Kommentera

Den här ska du ha. riktigt nice båt, sånt här älskar jag både kraft och nostalgi i samma ekipage.
                  Och otroligt vacker dessutom. stabil och gott om platts

Senast ändrad av Exxet; 2011-03-03, 17:46.
                  Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Du ville ju ha en brutal båt. 440 diesel hästar kolla videon på båten från bilden innan
                    Senast ändrad av Exxet; 2011-03-03, 18:28.

Kommentera

Om man ändå drömmer.
                      http://www.tnr-service.se/projekt-ti.../blogg-1795680 blogg för båtprojekt + så mycket som möjligt om fiske.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
                      18 svar
                      5 825 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Lärka
                      av Lärka