Ang Buster R årms : 96 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang Buster R årms : 96

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ang Buster R årms : 96

tjenna, går å fundera på att köpa mej ny båt . Hittat en båt som jag gillar. Men skulle vilja se vad ni ha för erfarenheter av denna båt. för och naktdelar.

Båten är en Buster R årms: 96 och motorn är en Honda 25 hk 4takt årsm: 96.

Jag håller på med trolling i mindre sjöar och givetvis mkt spinnfiske..

Tacksam för snabba svar!..
    Gädda : 9,8 Gös : 5,7 Abbore : 1,6 Sutare : 1,7 Regnbåge : 3,2 brax : 3,7 Röding : 1,7 Björka 0,62 Lake : 1,6

Båten är mycket bra lillasyster till RS som jag körde i 14 år och dessa är utmärkta fiskebåtar och R med sina 4,15m duger gott för mindre vatten och skärgård.
    Fördelar med alu är ju tåligheten och att det är lätt att montera tillbehör i dem så lätta att anpassa för Dina behov.

Motorn i sig är bra men i mina ögon för klen på den båten jag kör en Sun Buster R idag som är lillasyster till R och den har jag en 40 hk på vilket är precis lagom, Du borde ha min 40 hk med om Du ska ha 4Takt vilket är klokt vid trolling men den klarar en 50 HK med om Du finner en till bra pris, dessa motorer byggs på samma block så samma vikt men mera effekt vilket är ett plus.

Jo jag vet vad tillverkaren rekomenderar men de har fel enligt mig och praktiska test visar att båtarna klarar det mycket bra.

Kommentera

Buster R fanns inte -96, slutade att tillverkas 84 så antingen är det en Sun buster R eller en RS, båda tillverkades till 95/96 tror jag.
      Har en RS och är jättenöjd med den, underhållsfritt bara att ta upp och spola av med högtrycken...
      Fånga & Fota & Släpp i.........

Kommentera

Ursprungligen postat av Krif Visa inlägg
        Buster R fanns inte -96, slutade att tillverkas 84 så antingen är det en Sun buster R eller en RS, båda tillverkades till 95/96 tror jag.
        Har en RS och är jättenöjd med den, underhållsfritt bara att ta upp och spola av med högtrycken...
        Det har Du rätt i tänkte inte på årtalet där, så då får modell och årtal kollas nogrannare av trådskaparen!

Kommentera

Tack för svaren grabbar . Jag ska åka å titta på den i helgen och se om jag faller för den , vilket jag nog gör !
          Gädda : 9,8 Gös : 5,7 Abbore : 1,6 Sutare : 1,7 Regnbåge : 3,2 brax : 3,7 Röding : 1,7 Björka 0,62 Lake : 1,6

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
          18 svar
          5 813 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Lärka
          av Lärka