Jag tycker det känns som att det finns en viss avundsjuka mot oss Anytecägare. Och snälla, lägg ner det där "macho" snacket... att vi som köper Anytec vill känna oss macho är ju bara löjligt, är det för att den kostar en slant mer som folk tror det eller? Eller är det för att den är så brutalt jävla snygg och att folk stör sig på att man vill ha en snygg båt? Det är en kanon fin och bra/säker båt - det kan ni dubbelkolla med kustbevakning på västkusten och det borde finnas en anledning till att de valt just Anytec. En incident i Simrishamn som folk egentligen inte vet något om gör att folk gnäller och sprider massa rykten om att den skulle vara osäker. Vilken båt som helst i världen (kanske inte finlandsbåten) skulle sjunkit om man körde så snabbt i så pass höga vågor samt att man hade plockat bort "flyttunnorna" som såklart ska stanna kvar i båten innan man ger sig ut på sjön.
Köp en Anytec och bli en glad båtägare. Beställ en utan targan så blir den optimal för fiske (trots att jag tycker det funkar bra med), den har ju ingen egentlig funktion förutom att den ser förbannat cool ut vilken gör att du kommer se snäppet mer macho ut ;-)... over and out.
Go for the Anytec
Köp en Anytec och bli en glad båtägare. Beställ en utan targan så blir den optimal för fiske (trots att jag tycker det funkar bra med), den har ju ingen egentlig funktion förutom att den ser förbannat cool ut vilken gör att du kommer se snäppet mer macho ut ;-)... over and out.
Go for the Anytec
Kommentera