Stulen Linder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stulen Linder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

En NavEye TrackIt eller Redknows hittar hem båten på nolltid och sätter fast och respekt i tjuvarna.
    Man behöver inte skylta med att man har det, man hittar tjyven och tar hans bollar bara, så kanske han lär sig.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inlägg
      En NavEye TrackIt eller Redknows hittar hem båten på nolltid och sätter fast och respekt i tjuvarna.
      Man behöver inte skylta med att man har det, man hittar tjyven och tar hans bollar bara, så kanske han lär sig.
      Bra grejer!!

Kommentera

nån som har tips på liknande gps trackers som funkar bra till ett lägre pris?
        http://blogg.gaddajager.se/#home

Kommentera

Polisen hittade mein båt dumpad ute i skogen igår, dock hade de asen plockat motor vajrar, reglage, givare och all el. Samt skadat pulpeten en del. Men nu har jag båten och trailern igen i alla fall.

Men dyker det upp nån Yamaha F15 billigt nånstans i er närhet, så hör gärna av er. 15hk dekalen bakpå saknas och motor nr är:L 400786

Risken är väl dock stor att den redan är utomlands.
          Gädda & Jäger
          www.gaddajager.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Krumelur Visa inlägg
            Polisen hittade mein båt dumpad ute i skogen igår, dock hade de asen plockat motor vajrar, reglage, givare och all el. Samt skadat pulpeten en del. Men nu har jag båten och trailern igen i alla fall.

Men dyker det upp nån Yamaha F15 billigt nånstans i er närhet, så hör gärna av er. 15hk dekalen bakpå saknas och motor nr är:L 400786

Risken är väl dock stor att den redan är utomlands.
            Fy fan vad surt, det blir tyvärr mer och mer pack som inte fattar konceptet mitt och ditt. Men jag tror på karma stenhårt så dessa arslen får nog sitt till slut på ett eller annat sätt. Må lössen från 1000 kameler attackera deras könsorgan.

Kommentera

Ursprungligen postat av Alaskahårt Visa inlägg
              Fy fan vad surt, det blir tyvärr mer och mer pack som inte fattar konceptet mitt och ditt. Men jag tror på karma stenhårt så dessa arslen får nog sitt till slut på ett eller annat sätt. Må lössen från 1000 kameler attackera deras könsorgan.
              Om du med "pack" menar ungar vars föräldrar gjort ett dåligt jobb med att uppforstra dem så håller jag med dig.

Föräldrarna är det stora felet i många av fallen, det verkar som de intalar sig själva att skolan ska uppforstra deras ungar som de skiter ur sig på löpande band. Det borde vara lag på en unge per hushåll och körkort innan man ens tänker tanken på att skaffa barn.

Ursprungligen postat av Krumelur Visa inlägg
              Gott att du fått tillbaks din båt, tråkigt med motorn och det andra bara.
              Skitfiske efter en ny storgös Marcus!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
              18 svar
              5 804 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Lärka