buster L - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

buster L

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av michel67 Visa inlägg
    Låter ju som den är livsfarlig har googlat men inte hittat något som beskriver det du säger. fick en uppgift
    att 50000 buster l finns i norden
    Gissa varför Fiskars inte vill erkänna det offentligt??
    Det var enbart i ett samtal öga mot öga med deras produktansvariga på HK i Finland som jag efter mycket krävande fick honom att erkänna att Fiskars var väl medvetna om problemet och att man inte avsåg att tala om det offentligt då det kunde innebära krav på återkallning av samtliga L och det blev för dyrt!!

När vi pratat färdigt försökte han förmå mig att inte avslöja detta för någon då det skulle var negativt för Fiskars, naturligtvis talade jag om att det inte skulle inträffa utan att jag istället skulle göra just det jag gör nu och varna alla jag kan för detta.

Har hittils haft direktkontakt med ca dussinet L ägare som upplevt samma fenomen som jag och med samma resultat men de lyckades inte nå hela vägen fram till " chefen" och få veta sanningen

Om båten är livsfalig, nej inte om den används i mindre vatten och i lungt väder men den hör inte hemm på större vatten eller i mellan/ytterskärgården eller de stora insjöarna, och blåser det upp bör man hålla sig borta från vattnet helt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
    18 svar
    5 804 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Lärka
    av Lärka