Pioner 10 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pioner 10

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Pioner 10

Har nu en pioner 8, lr hade snarare en som köper den av mig imorgon, lade i den i sjön igår eftermiddag och den var helt kass att fiska ifrån, så har hittat en 10a för 3500 som jag nog kan få ner till 3000, men hur är den att fiska ifrån egentligen? 8an gick inte alls, är 10an bättre eller finns det några andra bra enkla roddbåtar? Har en budget på 3000 absolut max 3500

Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
    Har nu en pioner 8, lr hade snarare en som köper den av mig imorgon, lade i den i sjön igår eftermiddag och den var helt kass att fiska ifrån, så har hittat en 10a för 3500 som jag nog kan få ner till 3000, men hur är den att fiska ifrån egentligen? 8an gick inte alls, är 10an bättre eller finns det några andra bra enkla roddbåtar? Har en budget på 3000 absolut max 3500
    Jag har en ockelbo b11 den är 340cm o den går aldeles utmärkt att fiska ifrån o den klarar lite sjö med i måttliga mängder förståss.

Nu vet jag ju inte hur pionern är utformad i skrovet och så men storleksmässigt så ska det gå bra tycker jag iaf.
    Jag har varit 2 o fiskat spinn i min båt, men kör man bara trolling o det inte är massa vågor så går det nog med 3 också.

Lycka till i letandet, men min får du inte (ja fick den för 3500 efter att gubben om sålde den prutat ner den från 5 med sej själv. Förra årets båtköp för mej iaf ).

Mvh// Joantan
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Ahh ok, kolla på blocket på pioner 10 så ser du, vill ha en båt som man kan vara minst 2 i och båda ska kunna stå upp och jerkfiska

Kommentera

har en liten båt på 310cm,155 bred ,blir din för 3500!!vet ej fabrikat men den e rätt hög med w -format skrov,2 man lyfter lätt upp den på takräcke.eller en man drar lätt upp den på släp!!kan lägga ut en bild i mitt fotoalbum!

Kommentera

Ursprungligen postat av pike14500 Visa inlägg
          har en liten båt på 310cm,155 bred ,blir din för 3500!!vet ej fabrikat men den e rätt hög med w -format skrov,2 man lyfter lätt upp den på takräcke.eller en man drar lätt upp den på släp!!kan lägga ut en bild i mitt fotoalbum!

Den ser väl ganska ok ut, du skulle inte kunna fixa en bild med så man ser mer hur den ser ut invändigt?

Kommentera

Den ser väl ganska ok ut, du skulle inte kunna fixa en bild med så man ser mer hur den ser ut invändigt?
            nu finns en till bild till i mitt album

Kommentera

Ser fin ut, men hur fan sitter man och ror? =). Aja såg din annons på blocket med och du har den i jönköping ? jag bor iaf i skåne så det är lite långt att köra

Kommentera

Ser fin ut, men hur fan sitter man och ror? =). Aja såg din annons på blocket med och du har den i jönköping ? jag bor iaf i skåne så det är lite långt att köra
                man får lägga en toft imitten,det finns ett urtag där man lägga en bräda eller dylikt,du får väl fundera om du skall ha den

Kommentera

Kan nog tyvärr inte ta den blir en jävla bit att köra, ingen annan lite närmare skåne som har något att sälja, eller kanske ni vet några sidor där de säljs mycket båtar förutom blocket då ofc.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
                  18 svar
                  5 813 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Lärka
                  av Lärka