Hej,
Jag har några alu-reglar över från när jag lade om altantaket.
Vad tror ni om att använda dessa som bärlinor för ett kastdäck?
bifogar bild. Ca 20x35mm är det men den är ganska tunn...
tänkte sätta en i toften fram och en i mitttoften som bär upp ett 22mm tjockt golv som blev över när bror min bytte golvet i sin hästkärra.
tungt? ja! kanske behöver lite mer stöd på mitten?
mellan mitt och fronttoften är det ca 77 cm bredd mellan 135-150cm
tror ni det räcker med att skruva bärlinorna i tofterna direkt eller ska jag hellre stötta golvet underifrån med annat regelverk? Vill ju i den mån man kan hålla ner vikten också samt att man ska kunna ta bort det ifall man vill.
eller ska jag köpa kraftigare alurör?
Eller ska jag bara testa och känna mig fram? Ibland kanske man vill stå två där fram o kasta också. Vikt på mig och min kompis ca 75kg stycket (snäll våg)
Jag har några alu-reglar över från när jag lade om altantaket.
Vad tror ni om att använda dessa som bärlinor för ett kastdäck?
bifogar bild. Ca 20x35mm är det men den är ganska tunn...
tänkte sätta en i toften fram och en i mitttoften som bär upp ett 22mm tjockt golv som blev över när bror min bytte golvet i sin hästkärra.
tungt? ja! kanske behöver lite mer stöd på mitten?
mellan mitt och fronttoften är det ca 77 cm bredd mellan 135-150cm
tror ni det räcker med att skruva bärlinorna i tofterna direkt eller ska jag hellre stötta golvet underifrån med annat regelverk? Vill ju i den mån man kan hålla ner vikten också samt att man ska kunna ta bort det ifall man vill.
eller ska jag köpa kraftigare alurör?
Eller ska jag bara testa och känna mig fram? Ibland kanske man vill stå två där fram o kasta också. Vikt på mig och min kompis ca 75kg stycket (snäll våg)
Kommentera