Svage Gear E-rider 330 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svage Gear E-rider 330

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tjena.

Jag la vantarna på en beg e-rider förra helgen och kunde inte hålla mig och slet ”kajaken” genom skogen i 1h för att komma till öppet vatten.

jag måste säga att den är överförväntan och då har jag ändå byggt upp ett jag vill ha begär under de senaste halvåret.

sneglade länge på en renodlad kajak, men denna ligger som ett smäck i bagageluckan i Saaben, så det blev detta ekipage istället för en kajak och så klart priset då denna kosta 7k med motor o batteri.

men Jag får iallafall känslan att denna passar en fiskare som står mycket o fiskar, jag fick förvisso med en sjysst stol till den som är fast monterade på en av sittbrädorna, men den väger några kilo så den fick inte va med på jungfruturen, men iallafall 2st gäddor upp och mer lär det bli under året.

men för att summera första turen med den så är jag riktigt nöjd med den då jag stod stadigt i den och finns okej möjligheter att få med lite packning i den, vilket öppnar för lite äventyr.
    sen är det nog så att denna ska köras med el motor där paddel är en sekundär drivning.

men vill du ett mobilt fiske ekipage för en billig peng KÖP

Senast ändrad av Hovetorpsfiskarn; 2022-03-05, 06:48.

Kommentera

Blir lite sugen på sånt i mindre vatten...

Kommentera

Har haft en och var inte så imponerad. Jag kanske fick ett mådagsex förvisso men ventilen läckte och fästen till brädorna man sitter på hade nitarna gått av. Då var allt helt nytt precis upptagen ur kartongen.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jema Visa inlägg
          Har haft en och var inte så imponerad. Jag kanske fick ett mådagsex förvisso men ventilen läckte och fästen till brädorna man sitter på hade nitarna gått av. Då var allt helt nytt precis upptagen ur kartongen.
          Det lät ingen vidare, men förstår inte riktigt vad du menar med nitarna dock. Men man får nog inte glömma att den är budget båt och tillverkning lär ske på rullande band i något billigt land i öst så ett eller annat måndags ex lär slippra igenom.

Men jag har fått ett par timmar till i den nu helgen och är fortfarande väldigt nöjd med den fastän fisket kunde vart bättre eller kanske de är fiskarna det är fel på med

Kommentera

Ursprungligen postat av Hovetorpsfiskarn Visa inlägg

Det lät ingen vidare, men förstår inte riktigt vad du menar med nitarna dock. Men man får nog inte glömma att den är budget båt och tillverkning lär ske på rullande band i något billigt land i öst så ett eller annat måndags ex lär slippra igenom.

Men jag har fått ett par timmar till i den nu helgen och är fortfarande väldigt nöjd med den fastän fisket kunde vart bättre eller kanske de är fiskarna det är fel på med
            under sittbrädan är det plastfästen som man trär igenom flerpen på kajaken så dom ska sitta på plats. Dom plastbitarna är fastnitade i brädan.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jema Visa inlägg

under sittbrädan är det plastfästen som man trär igenom flerpen på kajaken så dom ska sitta på plats. Dom plastbitarna är fastnitade i brädan.
              okej, jag kollade på min igår, och dom som sitter på mina sittbrädor är fast skruvade med 6 st försänkta kryss skruv på var sida, så därför var jag inte med på vad du menar med nitar.
              detta kan ju tidigare ägare byt ut på min, men det låter jag va osagt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Hovetorpsfiskarn Visa inlägg

okej, jag kollade på min igår, och dom som sitter på mina sittbrädor är fast skruvade med 6 st försänkta kryss skruv på var sida, så därför var jag inte med på vad du menar med nitar.
                detta kan ju tidigare ägare byt ut på min, men det låter jag va osagt.
                Ja men det kan stämma att gamla ägaren har bytt för nitarna såg inte stabila alls.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av tpettersson, 2014-05-27, 12:35
                18 svar
                5 813 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Lärka
                av Lärka