Hejsan. Jag har nyligen köpt min första båt och då det blev en liten så vill jag gärna få dit ett kastdäck nu under semestern för att få plats att vara i båten samt alla andra fördelar det medför. Att bara få dit ett kastdäck ser jag inte som något problem. Det lär ju räcka att bara lägga en tjock skiva typ formplyfa över sittplatserna fram. Men jag vill gärna ha luckor så jag kan få undan allt man släpar med sig ut på sjön. De luckorna vill jag ju kunna stå på.. Hur får man till det? Jag förstår att ju tjockare skiva och ju mer reglar desto mer tyngd medför det.. Så hur mycket reglar behöver man och hur monterar man reglarna för att få det bra? Hur tjock skiva behöver man för att kunna stå två på utan att den knäcks?
Eftersom att en bild säger mer än 1000 ord så skickar jag med 2 på båten och 1 med en tanke jag har med luckorna? Det är precis 100cm fritt emellan sittplatserna. Båten är en Terhi 410r av okänd årsmodell.
Eftersom att en bild säger mer än 1000 ord så skickar jag med 2 på båten och 1 med en tanke jag har med luckorna? Det är precis 100cm fritt emellan sittplatserna. Båten är en Terhi 410r av okänd årsmodell.
Kommentera