Sådär då var det gjort, efter att ha vinglat runt i en liten eka hela sommaren med åror och sen en liten utombordare blev det en ny båt beställd idag till denna säsong.
Blev en Linder 445 Sportsman Catch utrustad med:
Tohatsu MFS 30hk
Minn Kota i-pilot 55 frontmonterad
Garmin GpsMap 722 i bak
Garmin GpsMap 922 i fören
2 extra batterier till strömförsörning + ett startbatteri
Fick bli securmark på motor och en Gps Tracker på båten med.
Till det en Tiki 750 BT och dra runt den på, skulle tydligen vara bättre att lägga i och ur båten än den mindre då den kommer plockas ur vattnet efter varje tur.
Nu längtar jag till leverans och vårens fiske, hoppas bara det är ett bra paket nu är ju som sagt första båten och tänkt att jag som amatör ska ha något att växa in i. Kommer användas i huvudsak till mindre insjöar
Tacksam för tips till övrig utrustning som spöhållare och annat som underlättar fiskelivet på sjön
Hoppas det hamnar på rätt ställe detta inlägg, är mitt första här.
Blev en Linder 445 Sportsman Catch utrustad med:
Tohatsu MFS 30hk
Minn Kota i-pilot 55 frontmonterad
Garmin GpsMap 722 i bak
Garmin GpsMap 922 i fören
2 extra batterier till strömförsörning + ett startbatteri
Fick bli securmark på motor och en Gps Tracker på båten med.
Till det en Tiki 750 BT och dra runt den på, skulle tydligen vara bättre att lägga i och ur båten än den mindre då den kommer plockas ur vattnet efter varje tur.
Nu längtar jag till leverans och vårens fiske, hoppas bara det är ett bra paket nu är ju som sagt första båten och tänkt att jag som amatör ska ha något att växa in i. Kommer användas i huvudsak till mindre insjöar
Tacksam för tips till övrig utrustning som spöhållare och annat som underlättar fiskelivet på sjön
Hoppas det hamnar på rätt ställe detta inlägg, är mitt första här.
Kommentera