Hallådär alla fiskare, nu är det såhär att jag har kommit över en båt. Det är en motorbåt 5.3 meter lång ca. Lite över 2 meter bred. Som jag förstått är den från californien förut spelar inte så stor roll.
Men det är bara skalet allt är urrivet och ska byggas nytt. Den har haft ratten fram och haft rutor med kapell runt.
Nu är min fråga ska bygga kastdäck och tänkte kapa framdelen plasten ovanpå så man får mera plats där fram och sen bygga fack till spö och lite fler fack här och där.
Går det att kapa av så utan att det blir problem?
Sen funderar jag om man lär ha ratt fra sen också för den e ju ganska hög så kanske blir att man inte ser ett skit om man sitter längst bak och kör.
Kan inget om båtar första båten jag äger och det är ett bygge hehe perfekt 👍🏻
Men det är bara skalet allt är urrivet och ska byggas nytt. Den har haft ratten fram och haft rutor med kapell runt.
Nu är min fråga ska bygga kastdäck och tänkte kapa framdelen plasten ovanpå så man får mera plats där fram och sen bygga fack till spö och lite fler fack här och där.
Går det att kapa av så utan att det blir problem?
Sen funderar jag om man lär ha ratt fra sen också för den e ju ganska hög så kanske blir att man inte ser ett skit om man sitter längst bak och kör.
Kan inget om båtar första båten jag äger och det är ett bygge hehe perfekt 👍🏻
Kommentera