Hej gott folk!
Jag har funderat i alla tänkbara riktningar kring båtval. Hjärnblödning och diverse åkommor på köpet.
De senaste båtarna jag landar på, och de som känns aktuella är följande:
Micore 628 cc med hinda 115hp
Rocad 606 wa med mercury 100hp (motorstyrka osäkert)
Olympic 580 c med 115hp suzuki
Höga rodd 532 cc med 90hp suzuki
Användningsområde är framförallt trolling på östersjön, V-sjöarna och havsfiske på västkusten.
Som det är nu har jag fastnat för Micoren, ihop med en 1500 bålstatrailer. anledningen är att den verkar ha helt fantastiska sjöegenskaper och dessutom går det att dra ekipaget efter min bil.
Jag kommer byggaen löstagbar targabåge med någon form av bimini på denna båten.
nu skulle jag vilja ha lite input/åsikter kring mitt båtval av folk som har koll på min typ av fiske, alternativt varför jag borde välja något annat.
tack på förhand!
Jag har funderat i alla tänkbara riktningar kring båtval. Hjärnblödning och diverse åkommor på köpet.
De senaste båtarna jag landar på, och de som känns aktuella är följande:
Micore 628 cc med hinda 115hp
Rocad 606 wa med mercury 100hp (motorstyrka osäkert)
Olympic 580 c med 115hp suzuki
Höga rodd 532 cc med 90hp suzuki
Användningsområde är framförallt trolling på östersjön, V-sjöarna och havsfiske på västkusten.
Som det är nu har jag fastnat för Micoren, ihop med en 1500 bålstatrailer. anledningen är att den verkar ha helt fantastiska sjöegenskaper och dessutom går det att dra ekipaget efter min bil.
Jag kommer byggaen löstagbar targabåge med någon form av bimini på denna båten.
nu skulle jag vilja ha lite input/åsikter kring mitt båtval av folk som har koll på min typ av fiske, alternativt varför jag borde välja något annat.
tack på förhand!
Kommentera