Är ute efter en båt som alltid kommer att stå på trailer 80kmh.
kommer sällan sjösättas från båtramp blir oftast över dandstränder eller "naturramper."
Fiskar mest i medelstora sjöar, men 2-3 ggr per år blir det rikigt stora sjöar som hornavan och uman t.ex.
båt i havet det har jag redan.
haft en linder sportsman 355 tidigare med 6 hk på trailer men den har blivit för liten då det blivit större sjöar jag fiskat i på slutet. Även gått för långasamt och för liten för 3 personer som vi ibland är.
kommer mest att trolla, flötestrolla samt spinnfiska väldigt lite jerkfiske.
Tips på båt någon? Känner själv att aluminium är att föredra då man ej vill hålla på med underhåll.
kollat på
Linder 455 sportsman
Quintrex 390
buster olika modeller
kimple 450 adventure
silver hawk 470
Med flera.
kommer sällan sjösättas från båtramp blir oftast över dandstränder eller "naturramper."
Fiskar mest i medelstora sjöar, men 2-3 ggr per år blir det rikigt stora sjöar som hornavan och uman t.ex.
båt i havet det har jag redan.
haft en linder sportsman 355 tidigare med 6 hk på trailer men den har blivit för liten då det blivit större sjöar jag fiskat i på slutet. Även gått för långasamt och för liten för 3 personer som vi ibland är.
kommer mest att trolla, flötestrolla samt spinnfiska väldigt lite jerkfiske.
Tips på båt någon? Känner själv att aluminium är att föredra då man ej vill hålla på med underhåll.
kollat på
Linder 455 sportsman
Quintrex 390
buster olika modeller
kimple 450 adventure
silver hawk 470
Med flera.
Kommentera