Förstår alla resonemang. Min personliga åsikt är att alumacraft, linder och liknande fiskemaskiner vore en dröm att fiska från men som allround verkar dom inget vidare, vilket den kommer användas som, men jag kan ha fel. Med tanke på alla aspekter så tycker jag foxen verkar perfekt, framförallt snyggare! Är sedan några veckor nyinflyttad till fridhemsplan där ägande av motorfordon inte är praktiskt, hade det varit möjligt hade jag haft bil också men det tillför mer besvär än nytta.
Tanken var först att köpa en fiskebåt till en stuga där jag kommer vara väldigt sporadiskt sen snubblade jag över den här foxen med möjlighet att fiska och åka båt i skärgården i princip när jag vill. Att köpa en båt för 150k som knappt används känns som en sämre affär oavsett hur ny den än är.
Tack för samtliga åsikter. Jag tror det blir köp av den här båten om allt är okej. Givetvis ska man försöka få ner priset lite också
Tanken var först att köpa en fiskebåt till en stuga där jag kommer vara väldigt sporadiskt sen snubblade jag över den här foxen med möjlighet att fiska och åka båt i skärgården i princip när jag vill. Att köpa en båt för 150k som knappt används känns som en sämre affär oavsett hur ny den än är.
Tack för samtliga åsikter. Jag tror det blir köp av den här båten om allt är okej. Givetvis ska man försöka få ner priset lite också
![Leende](https://www.fiskesnack.com/core/images/smilies/smile.gif)
Kommentera