Ursprungligen postat av J_C
Visa inlägg
Jag vill absolut vilja att byta bil men jag VET att det kommer bli krångel och fel.
Oavsett vart ifrån eller vilken modell kommer jag bara bli besviken på både det ena och det andra.
En enda gång i hela livet har en tjänst motsvarat och t.o.m överstigit förväntningarna annars har det misslyckats gång på gång. Har slutat anlitat fackfolk för var enda gång har det blivit fel eller riktigt fel.
Allt från lackjobb, vvs, bygg, bilservice mm mm.
Jag skulle kunna fylla hela tråden med dåliga saker hos aluman.
Tro inte att jag håller Aluma som bra märke, jag är den förste att byta om jag hittar en bättre.
Jag hade ju hela garaget fyllt i prylar som skulle bytas ut när båten kom.
Fick ju börja med att dela båten och dra om kablage och la ner flera dagars jobb innan den var sjöduglig enligt mig. men fortfarande valde jag den före trackern efter sett en 16 fotare pro guide. Innan jag började kolla i segmentet med dessa båtar tog jag för givet att Tracker var "top of the line" men i själva verket en budgetbåt i staterna som fått bra status här.
Fortfarande lever jag i den värld att oavsett vad man köper får man acceptera fel och brister.
Det man inte gör själv blir inte bra, och jag kan inte bygga båtar så en bra båt kommer jag aldrig äga, se eller höra talas om
Kommentera